Københavns Lufthavn: SAS etablerer nyt Service Point i terminal 3

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

SAS har meldt ud at de til oktober vil have et helt nyt tilbud til de rejsende ud af Københavns Lufthavn. De vil etablere et nyt Service Point, hvor du som kunde nemt kan få hjælp til for eksempel bagagemærker eller billetbestilling.

For at forbedre kundeoplevelsen, så vil SAS til oktober have et nyt tilbud til dig som rejsende ud af Københavns Lufthavn. Oprettelsen af et helt nyt område som SAS kalder for “SAS Service Point”. Det vil fra oktober måned være det centrale sted for dig som kunde at henvende dig, hvis du skal have hjælp.

Du vil kunne få hjælp til ting som bagage (udskrivning af f. eks nye bagagemærker), billetbestilling, hjælp til check ind og generelle spørgsmål. Det vil også være samme sted som børn, der rejser alene skal afleveres (unaccompanied children).

I forvejen er der et SAS Service Point i følgende lufthavne:

  • Malmø
  • Göteborg
  • Östersund
  • Oslo

På en tidligere rejse via Malmø lufthavnen tog vi dette billede således at du kan danne dig et indtryk af hvordan det kommer til at se ud i Købøenhavns Lufthavn:

SAS Service Point i Malmø Lufthavn. Foto: Henrik Olsen

Som nævnt tidligere, så er SAS loungen også under forvandling. I øjeblikket opgraderes loungen i etaper for at minske at det påvirker de mange daglige besøgende. En ting som netop kommer til loungen, udover egen barista, er et innovation område. Se her hvordan det ser ud i indenrigsloungen i Oslo, som var den første lounge SAS har lavet med dette nye koncept.

Vi forventer også SAS kommer med andre unikke tiltag til deres største lounge.

Forsidefoto: Københavns Lufthavn



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *