André Jørgensen, er en ung mand i 20'erne, som vier sit liv til at rejse verden tynd. André har tilbragt over 375 timer i et fly, i en alder af blot 26år gammel, og har tilbagelagt små 225.000 kilometer oppe i luften. André er førtidspensionist, og når regningerne er betalt, så er det første han tænker på, at "Hvornår afgår der er billigt fly". André er tester og skribent på insideFlyer, og koncentrere sig primært om at teste flyselskaber på vegne af forbrugerne der læser InsideFlyer. Dette bruger André tid på så forbrugerne kan få den bedste rejseoplevelse der helst er billigst til pengene. André fokusere primært på at rejse i Economy Class, idet at det er den klasse flest mennesker rundt om i verden rejser på. Foruden at teste Economy Class, så fokusere André også på at finde de nyeste nyheder inden for luftfartens verden, samt at analysere hvordan luftfartsindustrien, primært i skandinavien hele tiden forandre sig. I forbindelse med Andrés mange rejser vil der af og til også være hotelanmeldelser, og anmeldelser fra lufthavnslounges rundt om i verden, og primært fra "alternative og billigere overnatningsmuligheder". Måske der af og til også bliver kastet en anmeldelse fra de lidt dyrere klasser af sig.
Vil du se de flyvninger som André har tilbagelagt, kan det gøres på: https://my.flightradar24.com/Erobran
Problemet er primært når du rejser hjem og har en connecting flight, hvor bagagen ikke når med før med et senere fly.
Køb Apple Airtag – på den måde fandt jeg mine kufferter 3 dage efter hjemkomst.
Jeg rejste til Spanien i august, og vores bagage kom ikke til Spanien.
Efter nogle dage tilbage til københavn blev vores bagage sendt hjem til os og ingen dokumentation med den. Nu beder forsikringsselskabet os om at levere dokumentationen fra lufthavnen for at bevise, hvilken dag vi henter bagage fra lufthavnen. Hvordan kan jeg få denne dokumentation fra lufthavnen?
Hej Jin,
Da I ankom til Spanien lavede i der en såkaldt PIR rapport over den manglende bagage? Denne PIR er din dokumentation for at du ikke modtog din bagage sammen med din rejse. Hvis denne ikke er lavet, så er det lidt sværere at bevise, men måske kan det bagage ID, som hvert stykke bagage har fået på sig (bagagelabel), bruges som dokumentation, da det viser bagagens rejse.
Hilsen
InsideFlyer
Kan man selv hente sin forsinkede bagage i Københavns Lufthavn og hvordan?
Jeg har ventet i over 3 dage nu!
Hej Søren,
Ja – det kan man ofte godt få lov til. Hvis du er sikker på den er ankommet til København, så ring til handling selskabet og spørg om du selv kan afhente den.
Mvh
InsideFlyer
Tak for dit svar.
Flyselskabet melder, at bagagen er ankommet til København i mandags og det er så Aviator, der er agent i lufthavnen og de rør ikke en finger – de besvarer heller ikke emails og telefonen bliver ikke besvaret i telefontiden, så de er totalt umulige at få fat på!
Det her bare rigtigt ØV!
Hej,
Her kan du verificere om bagagen er kommet: https://wtrweb.worldtracer.aero/WTRInternet/wtwflowinternet.do?_flowExecutionKey=_c2A97A75A-F95C-E5C1-EE20-D4D81C6CDD5E_k40AF768B-1D91-ED4F-1BC0-4A5C96024120
Her er der nogle flere kontaktmuligheder på Aviator:
Operations
[email protected]
Arrivals/Lost & Found: +45 3247 4725 (Public)
Email: [email protected]
Station Manager
Stine Norrid
[email protected]
Ramp Manager
Michael Lange
[email protected]
Sales Enquiries
E-mail: [email protected]
Det er taget fra deres hjemmeside: https://www.aviator.eu/en/contacts/copenhagen