British Airways annoncerer stor millioninvestering i mobilteknologi til kabinepersonale: mulighed for personaliseret kundeservice

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Som en del af British Airways’ investering på £6,5 mia, har flyselskabet annonceret, at alle deres 15.000 ansatte vil blive udstedt med en iPhone XR’er.

Dette har man valgt at gøre, fordi man ønsker at hjælpe kabinepersonalet med, at tilbyde en langt mere personlig service til de mere end 45 millioner passagerer, der rejser med flyselskabet hvert år. 

Investeringen til den nye mobilteknologi, sker på baggrund af en meget vellykket prøveperiode, hvor kabinecheferne afprøvede den nye teknologi på iPads på alle flyvninger. 

De nye telefoner vil blive fyldt med et stort udvalg af forskellige apps, der vil hjælpe kabinepersonalet med at tilbyde kunderne hjælp under deres rejse.

Med den nye mobilteknologi, vil kabinepersonalet være i stand til at hjælpe med følgende: 

  • Information omkring fly og lufthavne.
  • Bekræfte anmodninger om hjælp i lufthavnen.
  • Bekræfte detaljer om nye bookinger, hvis man oplever forsinkelse eller annullering af afgang. 
  • Booke særlige måltider.
  • Ændre personlige præferencer 

Personalet vil også have adgang til passagerernes præferencer lige ved hånden, så de altså kan tilpasse sig til deres passagerer. 

Investeringen sker som en del af British Airways forpligtelser om at sikre, at passagerene får den bedste kundeservice på alle tidspunkter af deres rejse.

Kilde og forsidebillede: British Airways



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *