Clarion i København introducerer “Save me” knapper i mødelokalerne

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Sider du ofte og døser hen under et møde? Eller bliver bliver møderne ofte for kedelige? Så har Clarion løsningen!

Clarion Hotel lancerer nu – som første hotelkæde – redningen i form af en mirakelknap – “Save Me” knappen. Knappen giver mødebookeren en unik mulighed for at tage styring over mødet og øge motivationen blandt deltagerne gennem nødvendige, men uventede pauser og energi boosts. “Save Me” er allerede i brug på 4 Clarion hoteller i Stockholm, og lanceres nu også i København.

Når møderne bliver længere, falder både motivationen og koncentrationen. For at holde energi-niveauet oppe, er det vigtigt at huske at få de mindre pauser ind i mødet. Nu er Clarion’s mødelokaler på udvalgte hoteller udrustet til at give bedre mødeoplevelser. Med “Save Me” knappen tilbyder Clarion Hotel en ny løsning til at skabe mere levende møder, seminarer og konferencer med overraskelser og energi kicks..

“Save Me” knappen bliver mødebookernes hemmelige våben til at styre mødet og holde det igang. Overraskelser er noget vi altid har arbejdet med, men nu overlader vi beslutningen til vores kunder, som får mulighed for at beslutte, hvornår det er tid til en opløftende pause. Men hvad overraskelsen bliver, er op til vores medarbejdere på hvert hotel, siger Jessica Castegren, chef for Marketing & Communication Clarion Hotel.

“Save Me” knappen er opstået i et samarbejde mellem Clarion Hotel, Rodolfo Communications Agency og Flic. Knappen er specielt designet og programmeret med software, der tillader, at funktioner og applikationer åbnes ved tryk på en fysisk knap.

Knappen har utallige funktioner og det er egentlig kun fantasien der sætter grænsen. “Save Me” er et godt eksempel på, hvordan ny teknologi kan bidrage til at forbedre traditionelle møder og konferencer og og bringe dem til et helt nyt niveau, siger Elin Härén, CEO Flic.

Den smarte “Save Me” knap tilbyder tre muligheder, hvor hvert klik på knappen udløser forskellige niveauer af overraskelser. Et klik betyder, at deltagerne skal have et mindre afbræk i mødet , to klik betyder, at deltagerne har brug for et ordentligt energispark og med tre klik, en overraskelse XXL, som deltagerne sent vil glemme. Hvert enkelt hotel producerer sin egen “Save Me” menu, der passer til knappens forskellige klik.

Knapperne aktiveres på hotellet, hvor mødet finder sted. I mødet eller konferencelokalet er der en boks, som knappen kommunikerer med via Bluetooth. Når der trykkes på knappen, sendes der en sms besked til hotellets personale, der gør klar til at overraske gæsterne i mødelokalet.

I begyndelsen blev knapperne distribueret til hotelkædens udvalgte kunder i Stockholmsområdet med det formål at give mødebookeren mulighed for at planlægge mødet til en vellykket dag. Men nu gennemføres konceptet også i andre byer end Stockholm.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *