Clear Channel Scandinavia og Københavns Lufthavn indgår samarbejde om reklamerettigheder

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Skandinaviens største Outdoor udbyder styrker sin position yderligere med Københavns Lufthavn fra 2022 til 2026, og dermed fortsætter rejsen for Clear Channel Danmark i en meget positiv retning.

Der er tale om et eksklusivt samarbejde, hvor Clear Channel har eneret på at drive og udbyde reklamer i lufthavnen.

Karsten Rask Mikkelsen, Adm. Direktør Clear Channel Danmark.

For os at se er Københavns Lufthavn en af de absolut førende lufthavne i verden, både hvad angår rutenetværk og passagertilfredshed, og vi glæder os til at kunne tilbyde stærke impact-løsninger til vores annoncører i lufthavnens imponerende rammer.

Karsten Rask Mikkelsen, Adm. Direktør Clear Channel Danmark.

I Københavns Lufthavn ser kommerciel direktør, Peter Krogsgaard, frem til samarbejdet:

Efter en god proces med mange bydere faldt valget på Clear Channel. Det er den helt rigtige reklameoperatør til at løfte Københavns Lufthavns medieudbud ind i fremtiden. Clear Channel har stor national og international erfaring i at drive og udvikle medieudbud i lufthavne.

Peter Krogsgaard, Kommerciel direktør i Københavns Lufthavn

Som følge af det nye samarbejde kommer Clear Channel til at investere i en markant opgradering og modernisering af den nuværende medieportefølje i lufthavnen og gøre den endnu mere attraktiv for fremtidige annoncører.

Det er vores ambition at gøre Københavns Lufthavn til en absolut must have lokation for brands, der vil i interaktion med det rejsende publikum. Hertil kommer muligheden for at annoncører nu kan kommunikere i Københavns Lufthavn, Gardamooen & Helsinki lufthavn igennem en operatør.

Karsten Rask Mikkelsen, Adm. Direktør Clear Channel Danmark.

Clear Channel Danmark er inde i en særdeles positiv udvikling, først med indlemmelse af medier i Indeks Danmark der positionerer deres platform som en af de største nationale dækningsmedier. Dette har været afgørende for, at outdoor-markedet ser særdeles lyst ud i andet halvår af 2021 og i 2022, og kommer sig af en større transparens rejse hos Clear Channel, hvor dokumentation og troværdighed står øverst på agendaen.

Det værdsættes af markedet og vil også afspejle sig i vores medieudbud i Københavns Lufthavn.

Karsten Rask Mikkelsen, Adm. Direktør Clear Channel Danmark.

Clear Channel’s nye samarbejde med Københavns Lufthavn styrker virksomhedens i forvejen exceptionelle dækning med en endnu større analog og digital tilstedeværelse hos de mest attraktive målgrupper. Clear Channel ser frem til at fortsætte rejsen med målet om at skabe fremtidens medier og øge markedsandelene i de kommende år.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *