Emirates forbedrer Business og First Class produktet

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

For at gøre rejsen endnu mere komfortabel ombord Emirates, har selskabet for nylig forbedret sit premiumprodukt. Det omfatter blandt andet nye amenity kits i First and Business Class. Det fornyede produkt er sat sammen i samarbejde med Bowers & Wilkins, BYREDO Skincare og Bulgari.

BYREDO

Tidligere Emirates introducerede mærket BYREDO på sine flyvninger i Boeing 777 fly med de nye suiter. Nu har firmaet besluttet at introducere det yderligere på alle sine flyvninger med First Class. BYREDO er et europæisk luksusmærke. BYREDO produkterne er lavet med de bedste råvarer med fokus på håndværk og kvalitet. Produkterne i First Class Suites er udelukkende lavet til Emirates. Kollektionen består af et udvalg af wellness produkter. Produkterne venter, sammen med en notebook af kunstlæder og en kuglepen, på passageren i suiten. Følgende produkter kan findes:

  • Rengøringsservietter til ansigtet. De giver friskhed, men lige så vigtigt, hydrering.
  • Face toner, som også giver friskhed og hydrering.
  • Øjencreme.
  • Kamille soveolie, som gør søvnen mere afslappende.
  • Kamille spray til over sengetøj. Dette skal også sikre en mere afslappet atmosfære.
Emirates BYREDO
Nye BYREDO produkter

Underholdning

For at gøre oplevelsen af Emirates allerede fremragende underholdningssystem endnu bedre, introducerer firmaet helt nye hovedtelefoner. Headsettet leveres af Bowers & Wilkins. I First Class får man fremadrettet Bowers & Wilkins Active Noise Canceling E1 hovedtelefoner. Headsettet har en unik hybrid støjreduktionsteknologi, ifølge Emirates. Derudover er hovedtelefonerne meget lette og lavet af de bedste materialer.

Underholdningssystemet tilbyder et bredt udvalg af materialer. Det har 3.500 kanaler eller on-demand underholdning, 950 film, 400 tv-kanaler og 2.400 musik og podcast kanaler. First Class rejsende kan opleve alt dette på en 32 “skærm.

Emirates Bowers & Wilkins hovedtelefoner
Emirates Bowers & Wilkins hovedtelefoner

Bulgari

Udover disse nye First Class-produkter er også andre produkter blevet fornyet, herunder i Business Class. Emiraterne har arbejdet sammen med Bulgari i nogen tid og vil gerne forstætte samarbejdet. De har udarbejdet et nyt designer amenity kit. I både First and Business Class er der kommet nye sets. Praktiske kits omfatter Eau Parfumee Au Thé Vert (grøn te), men også hudplejeprodukter. De sidste produkter sikrer, at rejsende føler sig friske og forkælede under hele rejsen.

Amenity kits i første klasse kommer i otte forskellige designs med forskellige farver til mænd og kvinder. De er lavet af kunstlæder. Derudover er der lavet otte forskellige kits til Business Class-rejsende. Fire for kvinder og fire forskellige for mandlige passagerer. Amenity kits deles kun ud på langdistanceflyvninger. For at holde disse kits eksklusive, fornyes de hver niende måned. Som med andre virksomheder kan du også bruge taskerne efter flyvningen til andre formål. Du kan f.eks. opbevare et sæt hovedtelefoner i dem, eller bruge dem til makeup eller som håndtaske.

Emirates amenity kit til kvinder
Emirates amenity kit til kvinder
Emirates amenity kit til mænd
Emirates amenity kit til mænd

I First Class vil der også være ‘Hydra Active’ pyjamas på langdistanceflyvningerne. Hvis du godt kan lide dynen eller hovedtelefonerne, kan du købe dem i Emirates Official Store.

Spisning om bord

Udover de produkter, der gør turen lidt mere afslappende, har Emiraterne også et godt produkt med hensyn til mad og drikke om bord. Rejsende kan nyde de bedste retter lavet af chefkokke. Retterne kan nydes med de bedste vine, champagner og spiritus.

 

Denne artikel er oprindeligt skrevet af Marco fra vores søsterside Insideflyer.nl.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *