Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
SAS er i løbet af denne uge kommet med flere gode nyheder for EuroBonus medlemmerne. Vi håber at det viser en positiv trend ovenpå den lange periode med devalueringer vi har været igennem.
SAS har i en længere periode kørt en række devalueringer for EuroBonusmedlemmerne, men i denne uge har der været flere (mindre) positive nyheder som bestemt fortjener at blive nævnt. Vi har kigget på dem og håber det viser vejen for en mere positiv trend og ting som 3rd party lounge adgange kommer tilbage igen også.
Nye Fast Track muligheder i 12 europæiske lufthavne
SAS kom med en meddelse om at du nu igen kan nyde godt af Fast Track i en række europæiske lufthavne. Noget som ellers blev fjernet samtidig med at de tidligere valgte at lukke adgangen til 3rd party lounges.
Det er følgende lufthavne du i fremtiden kan benytte dig af Fast Track:
- Dublin
- Las Palmas
- Malaga
- Milano Linate
- Alicante
- Budapest
- Faro
- Lissabon
- London Stansted
- Marseille
- Nice
- Reykjavik
Læs mere i vores artikel her:
Prioritetsboarding sammen med familien
En anden nyhed, som er ganske positiv er at du igen nu helt officielt kan tage en ven/kollega eller familien med ombord via prioritetsboardingen som du har, hvis du status i EuroBonus programmet. Hvis du for eksempel er Guld, Diamant eller Pandion medlem, så vil du i dag kunne boarde som de første, da dit boarding kort vil have gruppe A eller B påført. Andre rejsende på samme booking vil ikke få samme gruppe og derfor ville I ikke kunne boarde samme. Dette laver SAS nu om, så samme gruppe påføres alle på samme booking.
Bestille specialbagage på SAS hjemmesiden
Sidste ting, som SAS kom med i denne uge, var at det nu endeligt er muligt at bestille specialbagage på SAS hjemmesiden.
Siden lanceringen af den “nye hjemmeside” har der været mange ting som den rejsende ikke kunne gøre selv og har måttet ringe ind til SAS. Derfor er det rart at se at denne funktion endelig er kommet på hjemmesiden. Endnu et skridt på vejen til at gøre det nemmere at rejse med SAS.
Jeg gad nok vide hvad SAS har gjort jer. Det er utroligt at i konstant skal vinkel jeres artikler om SAS, så de får en negativ tone. Er det virkelig nødvendigt at skrive (mindre) i ovenstående, eller at glemme at pointer at 8 af de nævnte lufthavne ikke har haft fast track før, så det ni i artikelen fremstår som at alle 12 lufthavne midste fast track for nogle år siden?