Flying Blue Service Center indfører nummergenkeldelse

KLM 787-900

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Flying Blue Service Center vil fremover genkende dig og dit foretrukne sprog på baggrund af det telefonnummer du ringer fra. På den måde slipper du for at indtaste dit 10 cifrede medlemsnummer når du ringer til Service Centret.

Flying Blue Service Center genkender dit telefonnummer

Denne nye service virker kun for europæiske medlemmer af loyalitetsprogrammet. Ringer du fra et andet land, skal du stadig indtaste dit medlemsnummer selv. Af sikkerhedsmæssige årsager skal du til enhver tid indtaste din PIN kode.

For at kunne bruge tjeneste, skal dit telefonnummer og foretrukne sprog være angivet korrekt i din profil. Telefonnumret skal være unik og må ikke være tilknyttet flere konti. Hvis det er tilfældet, kan Service Centret ikke regne ud hvilken konto dit opkald handler om.

Du kan rette dit telefonnummer og sprog på KLM.com. Efter login skal du gå på ‘Min Profil’, hvor du kan ændre dine oplysninger.

Tidligere forbedringer

Fra den 15. marts 2017 er Flying Blue miles længere gyldige. Tidligere udløb dine miles hvis du ikke har optjent Level Miles i 20 måneder, men nu er dine miles gyldige i 2 år. Du har altså 4 måneder ekstra til at bruge dine miles inden de udløber.

En kvalificeret optjening kan du lave ved at flyve med KLM, Air France, Aircalin, Hop!, Kenya Airways, TAROM, Air Corsica eller en af de andre Flying Blue partnere. Når du fuldfører en kvalificeret flyvning bliver dine miles automatisk forlænget.

Siden februar kan du bestille award rejser tidligere online. Før i tiden kunne du kun bestille 10 måneder inden afrejse online, men det er nu 12 måneder uden at du skal ringe til Service Centret.

 

Denne artikel er oprindeligt skrevet af Kilian fra vores søsterside Insideflyer.nl

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *