Jeps og det gav mig bookingsektion 1, altså først til at boarde + en gratis carry on. Skal dog lige siges at billetterne er booket seperat, det var først for en måned siden jeg besluttede at flytte min tur fra Napa til Seattle.
Bød for ca. 2 uger siden på en upgrade hjem fra SFO til CPH, i går tikkede der lige en push besked ind at buddet på 2800 DKK fra plus til biz var accepteret. Minimumsbud var 2700. Så en ok pris på udgrade + den udløser ekstra EBpoints og forhåbentligt og de dobbelte points oveni. Da jeg gik ind for at vælge sæde var der 6 at vælge imellem
Jeg skal til Austin på lørdag og har en Plus-billet fra CPH til Atlanta. Der er minimumsbud på 7.830DKK eller 47.000 point. Samtidig kan jeg se at der er 5 ledige business bonus billetter, som jeg kan skaffe til 30.000 point grundet flypremium. Udover at jeg har svært ved at forstå hvorfor minimumsbuddet er så højt, kan jeg så på nogen måde udnytte min flypremium til at sikre mig en business-opgradering? Jeg er ikke interesseret i at aflyse min Plus-billet da den er betalt med firmakortet og giver ekstra point i denne periode, men jeg er selvfølgelig heller ikke interesseret i at byde 47.000 point for en opgradering når billetten kan købes for 30.000 point.. Edit: Her morgenen efter er der ikke længere nogen bonus billetter på Business - men masser både dagen før og efter, og masser af ledige sæder på den pågældende afgang. Jeg ser hvad der kan lade sig gøre i gaten.