Bare vent. Hvis jeg får mod på det efter ølbrygningen, så bliver der fyret op for destilleringsapperatet i skuret. Så skal der laves ildvand også
jaja, det kan du sagtens sige, men "tidsstemplet" her var 8:32 og så en time mere til Grækenland... men da en dejlig øl, Alfa..
Alfa er faktisk lidt billigere end Mythos og Fix - men den er alligevel min favorit. Den har lidt mere bitter humle, og smager lidt i retning af tjekkiske pilsnere eller visse nordtyske, fx Jever, Becks, Holsten eller Flensburger.
Faktisk var det fordi jeg havde taget det med mobilen, og ikke mit kamera, at det ikke blev postet i går. Her er dagens første. Som faktisk var på husets regning, da de havde fucket lidt op i min frokostbestilling. Og vi ved jo alle, at det bedste øl er gratis øl!
Jaja... - men så kommer der et billede fra en "hjemme ølsmagning" med garanteret ingen Ramløsa på... - må tilbage på spporet og se om ølbilleder fra underlige steder...
Ikke en øl jeg har drukket, og heller ikke et billede jeg selv har taget. Men synes alligevel at det undtagelsesvis fortjener at blive vist her i tråden.