Rygterne siger, at Mikkeler kommer med en øl til SAS: "Mikkellers on a Plane. We brewed 'Sky-High Wit' exclusively for SAS Airlines. Available soon!" check: https://www.facebook.com/mikkeller/...41831.183518974992456/813296498681364/?type=1
Ja jeg sendte den faktisk til @Henrik Olsen og @Flemming Poulsen i går aftes, som en indirekte hentydning til at de skulle lave en nyhedsartikel om det
@jefi99 - det lader til, at det kun er os der synes om "livets glæder og dråber" - fedt design på dåsen! Mikkeler er jo ej heller for ølfornægtere
@Henrik Olsen ingen pres overhovedet, men som du ser er der øl- og vintørstige sjæle på det her forum
Var på en Japansk restaurant (ENMARU IZAKAYA) i HKG i sidste uge hvor de havde "frozen Kirin Ichiban" Skummet var frosset og var lidt ala grødis. En spøjs oplevelse. Det gode var at øllen ikke blev varm. Det mindre gode var at jeg drak øllen for hurtig og det var lidt svært at få det sidste ud af glasset, uden at skulle spise skummet!
Så får jeg også deltage! Først ude er Sapporo Black og Hennesy XO taget fra en stol i Ana First class: Deretter en Heineken og Camus XO hos Asiana Business class: Hvad med at starte en tråd for "Champagne on a plane"??
Økologisk?? Det betyder vel bare at råvarerne var indehyllet i masser af ko-lort mens den voksede. Velbekomme!
Måske lidt "uden for nummer", men det passer jo heller ikke ind i "lounge tråden" @jefi99 og @Kristian - i er tydeligvis øl elskere (og i princippet skylder jeg jo @Kristian en enkelt omgang ) Jeg bor på Radisson (samme som der var meet up) tirsdag og onsdag i næste uge, hvis i har lyst til en enkel eller 2 i baren GOD WEEKED! /Schwert