dog ikke - mere navnet og den fine decor.... Mener at det ligger en 15-20 gang fra Hilton Old Town hotellet igennem den gamle del af Prag.
Så når man er i Berlin skal man da smage denne, Berliner Kindl, lidt for frisk for min smag (men inkluderet i minibaren hos Scandic, så skal jo ikke klage..)
Jeg har også en Hard Rock "opgave". Jeg skal besøge Hard Rock alle de steder jeg kommer hen - og der er en sådanne. Det betyder at jeg ofte vælger rejsemålet efter dette. Nu har jeg rundet 40 besøg på Hard Rock (og har ikke besøgt den i København endnu - det er for let). Jeg har en t-shirt med hjem fra hvert besøg. Tidligere samlede jeg også deres pilsner glas sammen men stoppede med dette da de lavede om i glassene og derfor blev det lidt tamt. Men har da 36 glas også
@Henrik Olsen - well, det er ikke et must for mig at besøge Hardrock cafe, men de laver helt hæderligt mad og deres børne menu er helt ok og mine drenge synes det er sjovt at se på musikvideoer, gamle guitarer og hvad der ellers sker på Hard Rock...
Fik nogle dejlige Heineken i Dubai på "Fibbers Mgees"... - de ryger hurtigt ned når der er 43 grader udenfor skulle jeg hilse og sige..
Jeg må med skam melde at jeg endnu ikke har fået smagt på øl her i Florida (selvom der er et ganske godt udvalg i det lokale Publix Supermarked) - på trods af at vi har været her i flere dage nu. Men håber at vende tilbage for fuld styrke når vi kommer til Maine i næste uge
Ved godt det lyder utroværdigt Har faret rundt og skulle køre bil. Desuden faldet bevidstløst om på sofaen om aftenen ;-) Men efter to dage i Universal Studios med 37 grader er det nu tid til en kold Red Hook ESB
Og nu med næsten weekend øl fra en mark i Roskilde.... Tuborg RÅ - en organisk ufiltreret sag. Ganske god og frisk i smagen.
Dagens bryg på skonnerten Appledore, som tog os på en sejltur ud for Camden. Lokal bryg ved navn Sea Dog. Fremragende IPA