En Vedett IPA...*IPA, but not really from India and not really a pale ale. Uanset hvad den var, så smagte den ganske fortrinlig.
Arh det vækker minder. Jeg har drukket rigtigt mange Zlaty Bazant's da jeg boede i Slovakiet. Lovely stuff!
Ja, den skulle da prøves. Burde det være en cola eller har jeg misforstået det? Jeg spyttede i hvert fald ud igen og smed den væk.
Haha. Hvor smed du den hen? Slovakiet er et af de vistnok tre lande i verden hvor den mest solgte sodavand ikke er fra enten Coca-Cola eller Pepsi.
Ja. Jeg mener de var stolte af at være det førende/eneste... jeg er mest Cola fan må jeg indrømme. Men intet i vejen med en Zlaty!
Hoplanta fra Red Brick Brewing Co Skal da lige love for at der er hops i... Lidt for meget efter min smag...
Endnu en polsk lokal øl, den var helt hæderlig.. De ævlede noget om dens gæring var naturli, men ok smagte den...
Ja @jefi99 der gik nogle meget yndige (dog nærmest 2 meter høje) piger rundt og delte øl ud, 500ml, en lørdag i solskin.. Whats NOT to like?
Når man er i Polen må man sige Hej til Lech, ikke et bekendtskab der gav indtryk.. På hardrock Gdansk..
Ok, loungen i Gdansk havde også en lille øl selektion.. Mørkt og smagte hæderligt... Starogdanskie... Tænkte der stod noget med dansk, men ok gdanskie så...
Er det noget vi bare skal tage dit ord for, eller kommer der et billede? Staro betyder vistnok "gamle" på slaviske sprog...