Så må jeg en tur i baren @Ulrik , Minibaren er ved at være tom. Og jeg sidder endda og arbejder samtidig Kl. er 23 her, og der er stadig over en time til CL starter!!!
Det er ikke fair. Du bliver nødt til at beskære det billede, og sende den venstre del over i vintråden!
Heldigvis er det International øl uge på hotellet. Jeg starter med denne. Blev ellers modtaget i baren af disse fætre...
Ok @jefi99 jeg holder mig til øl Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad denne smager af. Måske ikke rigtig noget...
Jeg synes faktisk at den er en ok tørstslukker med en udmærket humle. Men altså, så heller ikke mere end det
Nu har vi jo efterhånden set en del til Mikkeller. Så da jeg skægt nok bor på hotel ved siden af Pint Factory her i Phuket, så tænkte jeg at vi skulle teste hans Evil Twin. Og det blev til en Hipster Ale. En fremragende IPA! Beklager den let slørede billedkvalitet.
Fik sådan en nasty Adelscott her i Paris den her uge. Kan ikke anbefales, men jeg bryder mig heller ikke om whiskey.
Det var en pizza biks. OK pizza taget i betragtning at klokken var kvart i luk og jeg var i Frankrig.
Fik sådan én her - eller faktisk to stk, hvis jeg skal være helt ærlig, til aftensmaden. Og på vej hjem var jeg lige forbi FamilyMart, der søreme havde en øl på hylden, som jeg ikke tror vi har testet her i tråden før. Jeg har ikke drukket den endnu, så jeg afslører ikke for meget. Men hold øje her i tråden i morgen