Ser godt ud. Og væsentligt bedre end at poste billeder af tomme glas (som du gjorde med det Weihenstephan-glas...)
@Kristian Som din mor ville sige: husk nu at få noget at spise lille Kristian ellers går det galt med al den øl og Whiskey du drikker!
@Kristian Jeg tror I har drukket jer i hegnet med den mængde alkohol i DUB startende med gl.dansk imorges i CPH. Ærgeligt vi ikke mødtes - jeg stod 15 minutter i security køen blandt de uvaskede masser der skulle på charterferie.. Kan nu godt leve op til løjerne - der er oktoberfest i hele Tyskland i denne periode af året inkl Hamburg så på billedet ser I mængden af en Maas ( 1 liter Paulaner) indtaget på Tysklands bedste svineri restaurantkæde Schweinske Et par Maas og man er godt kørende
@clager - jeg er form.. Nej, jag kan ikke køre bil, men er da klart blevet meget "hug" på Dublin.. Ikke sidste gang jeg var der... Øv med den lange kø.. Vi kom til fast track og endnu hurtigere, da de har forsøg med ikke at tage bælte af resten af måneden.. Den bippede ikke... Paulaner er altid godt
Hvis den har været opbevaret køligt og mørkt, så kan den sagtens drikkes. Længere oppe i tråden kan du læse om da jeg var i Carlsberg hemmelige kælder og drak øl fra din farfars tid
I SAS' guldstue i ARN serverer de Pripps Blå på fad, og Grøn Tuborg på flaske. Og så har de også alkoholfri Carlsberg. Jeg var lige ved at komme til at tage sådan en. Nu er I advaret!