En Pacifico på Texicana Cafe. Den smagte ganske udemærket af sådan noget øl at være. Det betyder jo så ikke vanvittig meget smag, men ville da nok købe den igen til et lignende måltid. Efter at have været i Target (der ikke havde en), foret vild mens jeg ledte efter Best Buy og til sidst bukket under og have været i Walmart har jeg fået en adaptar så jeg har strøm på min bærbare, så havde tænkt at det ville være perfekt til at skrive noget nu. Det synes min krop dog ikke, jeg sov ca. 30 min på flyet lige efter Grønland, så troede det passede ret godt til at kunne klare at være oppe til jeg nåede frem til første hotel, og så sove ud, men sidste del lykkedes ikke rigtigt. Jeg fik ca. 2-3 timer i går, så bliver nød til at indehente noget nu og så må jeg se om jeg kan skrive et par ord om min flyvning i morgen
En udmærket Real Ale Brownhouse Brown som faktisk var mere kølende end den type øl ellers ofte er -- hvilket er meget godt i Texas...
Og så fik jeg en Ommegang Glimmerglass (og ja jeg valgte den udelukkende pga. det akavede navn). Den var vel OK -- Saison øl bliver nok aldrig min favorit øltype.
@jefi99 - tildelt ret.. Berliner Kindle 3% på flaske. . Overraskende nok er Paulaner Zitron (smagte ok) på 2,7%.. Berliner Kindle kan EJ anbefales, hvis den skal smages, så nok den røde..
Berliner Kindl er som pilsner faktisk en ganske ok øl. Men det der pjat med røde og grønne øl. Det kommer ind under Straffeloven, når jeg får magten.
Det blev min sidste (og 2.) øl på denne tur... Det var ikke mange, men tiden var knap. Jeg spurgte om en corona, da alt øl de havde i loungen så kedeligt ud. Damen sagdefe kun havde light og om det var OK... Jeg svarede selvfølgelig nej,og heldigvis spottede nogle nordmænd at de havde denne i køleskabet, så det gik.
Sukhumvit Pale på Milkeller Bangkok - frisk og god, men lidt bitter eftersmag i starten - det er bestemt ikke lige om hjørnet den Mikkeller i Bangkok, men vi fandt det
Aer Lingus loungen (Gold Circle) er pæn, lys og ny med en fed udsigt til standpladserne. Udbuddet af specielt fast føde er begrænset til snacks, scones, Walker's Pure shortbread. Men hvad gør det når man efter to dåser Guinness bøvser og har fået kalorier nok for et måltid eller to.
Mikkeller's "SAS-øl" kan nu købes online for Oneworld-fans og andre, der ikke lige har noget longhaul SAS booket http://shop.mikkeller.dk/shop/beer/sas-sky-high-3-pack/
Lokal mikrobryggeri laver denne udemærket American Amber Lager: Det var godt når temperaturen er 35 grader og en luftfugtighed tæt på 100..... Og det så regner lidt en gang imellem (Den forsvandt hurtig...) Navnet var: Saint Arnold Lawn
Så kom jeg også på den i FB kredse så kendte flyingeniørsaucen... aka The flying saucer på 705 Main St. i Houston Det er stedet hvor der sker noget her i byen da byen ellers ser ud til at være gået i koma - vel enten pga varmen ca 35grader eller de faldende olie/gas priser. Jeg lagde ud med en hjemlig Mikkeller Framboise på fad af lambic typen. Ville på min ratebeer skala kun holde 2/5. Gik derefter over til en Victory Saison du Buff - en pale ale. Bryggeriet mig helt ukendt men øllen smagte fortrinligt.Her er lidt billeder som viser lidt af det kæmpe udvalg af mikrobryg hvor vel det eneste man ikke serverer er Budweiser in a frosted mug
Beklager jeg hijacker øl tråden, men jeg er nødt til at rapportere et uventet højt Gin niveau i *Gold aflukket i LOT's lounge i WAW
Vi har en cocktail og spiritus tråd! Derudover ser jeg Hendricks mange steder F.eks. SAS lounge i cdg & BRU samt de senator lounges jeg har været i på det sidste!
En lokal øl serveret til lidt sport Øllet var en Dark Lager og var virkelig god. Koster 12,- USD så prisen er hamper til sådanne små live arrangementer
Så står man i det lokale supermarked og skal vælge et par øl til hotelværelset.... Det bliver ikke nemt.... Valget faldt - lidt mangel på kreativitet dog - på Brooklyn Summer Ale og ditto Pilsner