Vi forsætter med de italienske øller En udemærket pilsner med 4,6%. Fin i sommervarmen omkring Lido'en
Kwak, lige ved siden af Grand-Place. Desværre serveret lidt for varm, ellers udemærket Delirum,var bestemt ikke skuffet! Waterloo Double. ellers et pænt glas, men jeg syntes det fik øllet til at smage af keramik, så det var lidt underligt
Ja jeg kan af en eller anden grund ikke øl i keramik. Det er også elendigt til at holde øllen kold. Jeg synes det er noget pjat.
Delirium, du er ikke ked af det... - dem skal man ikke have for mange af ;-) Så det her billede fra en Facebook ven, nice øl supermarked han var i..
For mange? Det begreb kender jeg ikke om god øl! Det eneste jeg er lidt ked af er at jeg har været i Belgien så meget på det sidste at det snart er svært at forsvare det som en destination...
Flightdiary var for mit vedkommende en 14 dages "grille" hvor jeg begyndte at taste ind efter gamle aktivitets lister fra SAS m.m., og relativt hurtigt kørte "surt i det" så tastede jeg kun langruter, og så "gav jeg op", og har ikke rigtigt været inde i det siden
Øl festival i Berlin neste weekend. 2,2 km lange Karl Marx alle med 340 bryggerier med egen stand. Mon om man klarer en øl på halvparten? Flere der skal ned?
Lagde lige mærke til at denne tråd ikke engang er pinned Men det er jo en af de vigtigste tråde på forumet! Her lidt godt fra i løbet af ugen: Gik fint til noget hjemmelavet korean BBQ på trods af at der er noget mere smag i, end de gængse koreanske øl Jeg måtte ofre en kop af nedenstående til en gang Fish 'N' Chips, men det var det hele værd
Er lige kommet hjem fra Lissabon og Estoril og smagte naturligvis de to bedst sælgende øl i Portugal Sagres og Super Bock. Lidt bitre i smagen, men når det er 29 grader glider sådan par kolde dåser hurtigt ned uanset hvad. PS lad jer ikke distrahere af Cola dåsen og koppen som er sneget sig ind ved en stor fejl - det er fruen's
Det var den også, men alligevel utrolig god. Smagte af Belgien. Blev efterfulgt af denne: Mere som forventet af Holland, ret tynd og kedelig... Lige lidt bedre end Heineken...