When in Dublin... I DAE Lounge (SAS partner lounge i DUB) Fik aldrig klemt resten at denne kæmpe dåse ned! Men gav resten til en anden dansker
Lækkert! Det er sgu da egentligt lidt skuffende at de ikke har den på fad i loungen i DUB. Men den tager måske for lang tid at skænke? Samt at ukyndige ikke kan finde ud af at skænke en Guinness..?
Superflot designet dåse, og faktisk ganske udmærket øl, med karakter. 4,9% alc. Købt i en kiosk på en banegård i Georgien, og nydt ombord.
Rigtigt god øl, med tyngde og dybde. Blev ret overrasket, da jeg checkede ratebeer, der rakkede den ned. Det må være en anden variant???? 5% alc.
BHX-CPH i går aftes, med venlig tanke på arrangementet i onsdags! - og mit Diamant kort. I bedste svensker stil tog jeg en ekstra gratis i tasken til nydelse i aften
Da det var min første tur til BLR siden jeg fik BA Silver tænkte jeg at det var en god anledning til at prøve loungen i T5B (BLR flyet går efter min erfaring altid fra B-gates). Så et smuttur med toget derud og umiddelbart god oplevelse. Mindre stresset og samme udvalg som T5A South. Jeg fik da også lige en kølig øl til maden inden mens jeg spiste lidt mad og læste tour optakt. Ombord på flyet fortsatte jeg med at drikke en hel flaske Rose Champagne om bord (god beslutning da den blev drukket, var noget tung i hovedet de sidste par timer); jeg foretrækker den fremfor deres normale.
Kilikia, en af de bedre armenske øl. Den fandtes i et antal af varianter, hvor jeg især godt kunne li' den på fad.
Jeg er også begyndt at bruge T5B loungen, da den, som du selv siger, er ofte helt stille. Hvad fløj du siden du fik Rosé Champagne - er det ikke F?
Nu også på norsk indenrigs i GO (TRD-BGO). Blev positivt overrasket efter at have læst nogle småt negative kommentarer på det norske BF-forum; jeg synes Wit bestemt er en hederlig hvedeøl.
Havde ikke lige set det komme at folk drak færre øl i sommerferien! Her en Brains fra Wales, den blev pumpet så ude meget brus. Meget mild, smagte fint!