Turens første Shiner Bock blev fra United Club loungen i AUS. Blev rykket fra midtersæde bagerst til vinduessæde fremme i Y+ af United ved check-in så det var pænt af dem!
Inkommende fly var lidt forsinket, men intet dramatisk. Boarding gik uden de store kvaler, men da vi kom ned at sidde fik vi at vide at vi skulle regne med det blev en ganske bumpy tur så sikkerhedsbælterne blev på for alle inkl. stewardesser. OK ik det store problem når man tænker på tiden i luften er 30min men der opstod alligevel kø til toilettet hvilket virkede som om det skabte yderligere forsinkelse. Nå, men hvorom alting er så var der ikke turbulens, men tilgengæld fløj vi i <5.000m højde hele vejen og langt det meste omkring 3.000m (wifi i flyet så kunne følge med). Alligevel ikke tit jeg har oplevet det og det var trods alt en A319. Her et billede fra lidt uden for Houston -- det var stort set udsigten og højden hele vejen. Og nå ja... så da også lige en lokal Saint Arnold Amber Ale. Jeg synes den smager lidt meget af mikro-bryggeri; den er ikke helt så "smooth" som jeg foretrækker. Den er fra BA loungen i Terminal D og der er en Emirates A380-800 lige foran snuden på mig.
God aften fra Scandic Sydhavn (hvor vi blev opgraderet pga en defekt dør). Fodbold og Le Mans akkompagneret af en ganske ualmindelig Royal Export: Lidt synd at en formidabel festival er sponsoreret af en middelmådig pilsner, meeen money talks... Fortsat god weekend! OT Lidt reklame: Copenhell er uden tvivl Danmarks hyggeligste og mest positive festival, og kan varmt anbefales! /OT
OT, men hvordan blev du opgraderet. Har forsøgt nogle gange, hvor y+ har været gabende tom. Desværre uden held indtil videre...
Nød sådan en på vej hjem fra Rom. Desværre ikke så kold som den burde. Men kanon service og fik en god præsentation af øllen fra Stewardessen
Snakkede med damen bag skranken om at jeg jo desværre havde sæde 32E og om hun mon kunne gøre noget også selvom jeg jo ikke havde United status men "kun" Star Alliance Gold og så tryllede hun 32E om til 10F. Vel kombi af at bruge premium check-in, status og lidt almindelig venlighed/charme.
Spændende med HKG, håber der er nogle tilbage i oktober til min tur! Menøh... Kommer den til at kunne købes i GO?
Det ved jeg ikke noget om - og den må næsten serveres Glasvis i sådan en størrelse men interessant er det - og håber du får den smagt på din tur. Du har ikke overvejet OT?
Ja håber det er glas, ville med stor sandsynlighed hellere drikke andet efter et par glas øl på en flyvning Har overvejet OT, men kan ikke beslutte mig om det et 165€ værd til plus... Skulle bl.a. være hvis jeg skifter ffp da min booking klasse kun giver 50% til f.eks. oz... Det her tæller selvfølgelig også med!
Der mangler vist nogle billeder jeg må have glemt at tage, men der kom en ekstra i Leffe Royale, og så er det ellers ved at være tid til nyere bryggerier Hvis man er til søde frugtede øl kan den bestemt anbefales. flot farve. Klassiker, ikke det bedste fra Belgien men man går alligevel aldrig helt galt. "blanche namur"... Var egentligt ikke så meget tiltænkt mig selv, men prøvede den alligevel, det var ikke en success, men jeg er generelt ikke så meget til weissbier... Minder meget om Blonde, men stærkere smag. Jeg er mere til blonde Serveret til frites (det er jo belgien...). Det er ikke dårligt!
I LH Senator i HAM nydes Frans på fad Har haft en rigtig fin dag i Hamborg som startede med en tur i miniature wonderland, som bla har en model af HAM lufthavn (ret blæret), så der var både tid til at se Concorde og A380 (og Blue1s 717) Museet kan varmt anbefales - næste gang i HAM bliver det Airbusfabrikken drikker videre og håber på sol så jeg kan smutte ud på loungeterassen
Sidste øl i Belgien på denne tur blev en Leffe Blonde i et rigtigt glas, for en gangs skyld Det er sjælendt dårligt at have lidt tid i the loft i BRU! Fik bl.a. quiche, "indbagt kødbolle", baguette, chokolade mousse, kage og småkage udover øllen. Da der var 20 minutter til boarding smuttede jeg forbi SAS loungen, hvor jeg ikke før har været da den først åbner kl 6? og da jeg sidst var i BRU fløj jeg kl 6. (Kan også anbefale the loft's badefaciliteter). SAS havde også Leffe blonde og brune, men hverken Hoegaarden, Stella Artois eller spiritus sortiment som the loft har. Jeg forstår ikke der var mennesker (dog <10) i SAS loungen, når the loft var langt fra overcrowded... Derudover kom jeg vist til at tyvstarte lidt til i morgen på flyveturen hjem. Havde samme oplevelse som @frankbrix med at serverings temperaturen var langt fra optimal, ved ikke om det er et generelt problem? Jeg vil lade være med at spoile smagen inden i morgen
Live fra Batumi i Georgien. Udmærket, frisk pilsner uden så meget kulsyre. Kr 7,50 +10% service charge.
Den første øl jeg drak i Georgien (i går). Let vandet pils, uden smag, uden kulsyre og uden karakter. Kostede dog også kun 5 kr.