Så fandt jeg STEDET.. flying saucer hedder det og ligger på Maine. .. Mega udvalg af draft. . Vi lægger fra land med en karbach "Weisse versa wheat"... Ikke dårlig som tørstslukker.. me like...
Ellers check deres danske øl på kortet, kender dem ikke... dansk mjød på 19%... Eller... To øl goliath? tp øl yeastus Christas. .
Efter lidt snak frem og tilbage med ejeren af et bryggeri i Carlsbad, B-52 blev vi enige om "karbach hop delusion" på 9 volt. . Yummy IPA når det er bedst..
Live Oak Hefeweizen.. nu udvider vi området fra Houston til Texas.. Ikke super god, men en god tørstslukker.. hmm.. bør vist også have nogle øl til imorgen...
Smager af fusel... nej, dog ikke.. men en Saison beer fra Karbach og hedder "barn burner'.. ok, men så heller ikke mere.. Ser frem til, at andre tager turen til Houston og prøver øl..
Saint Arnold Elissa IPA... den er ikke dårlig heller.. må nok indrømme, at jeg er lidt en sick er for IPA..
Shine Bock it is.. hmm, ok mørk øl.. og talt lidt med de lokale vedrørende CL finale imorgen.. det bliver "refinery" der skal checkes..
Så er vi klar.. fundet en bar, "refinery" og efter lidt trykken på maven, fandt vi CL kanalen.. Øllen er texansk og hedder "the cause" IPA og brygget af Brazos Valley. .
Fra min polar ekspedition til Spitsbergen - en halvliter Mack "bayer" indtaget på Coal Miners Cabin i LYR. Bryggeriet reklamerer med at være verdens nordligste beliggende i Tromsø. Fin øl til en burger og da LYR er taxfree koster sådan en fætter "kun " 52NOK. I Oslo står den vist i ca 80NOK.
Jeg var ude i går på mit yndlings fried chicken sted her i Austin og i trådens anledning drak jeg ikke en Shiner Bock som jeg plejer, men i stedet en Austin Amber. Fin lokalbryg som jeg godt kendte fra tidligere.
Efter Fried Chicken tog jeg på bar for at se NBA og NHL finalerne. Her faldt valget først på endnu en lokal øl -- billedet af øllen er lidt utydeligt da jeg valgte at fokusere det på bartenderinden, men der er tale om en Stasth IPA.
De to første øl drukket i Albanien. Den første var en fadøl, men jeg ved ikke om det var det mærke, der stod på glasset. De smagte begge meget vandet, så ikke noget jeg kan anbefale. Dåseøllen var 4,0% alc.
Jeg spiste det hele hvis det er det du mener. Det var ½ grill kylling med 2 sides og ja det er da en meget normal størrelse... LOL jeg har expenset meget værre! Alt før kl 02 om natten expenser jeg.