Ok, stadig tabu her i tråden, men i UK er det tilladt: Morgenmadcider (og mad) fra Stansted (Aspall Suffolk Cyder, 5,5%).
Grejpfrut og øl? Hmmmmm...eller Limon... Nu bliver det en kende avanceret, der skal vist laves en cidertråd også Så godt du fik en god gold
Jeg ved godt vi så den på flaske i sidste uge, men her kommer den på fad. Live fra Skadarlija (bohemekvarteret) i Beograd:
I slipper for endnu et billede af den fremragende Jelen. Men I kan jo gætte om jeg betalte 239 for en halv liter eller 219 for 0,3l... (Kun idioter bestiller små fadøl)
Denne IPA fra Amager bryghus, som også går under navnet "That Amager feeling" havde en dejlig bitter smag Om nogle af jer skulle støde på den ude i det ganske land, kan den klart anbefales!
Fra det sydlige Serbien. Lav er den lokale øl her i Nis, så den drak jeg selvfølgelig. En ok pilsner, der dog ikke kan måle sig med min favoritserber; Jelen! Men læg lige mærke til priserne! Ingen raske mennesker kan jo bestille andet end store øl! RSD150 = DKK10 i øvrigt...
Saint Arnold "lawn mover".. på HC i Houston.. - har nu overvejet, at gå derned imorgen.. altså på bryggeriet.. smager helt ok, men måske lidt sød i det!