Hvis man har god tid i Houston, så kan man jo prøve at drikke sig til en "Flying Saucer". No. 1 er nemmest med kun 200 forskellige øl, men maks 3 om dagen....
@THammer lader til, at du også er imponeret af deres udvalg.. Du er startet tidligt ser jeg, men senere bliver der bestemt gang i den, husk nu dit SAS MasterCard i baren
@Kristian absolut et imponerende udvalg. Næsten ligesom Mikkellers. Jeg er dog nød til at tage en tur tilbage til hotellet, så jeg lige kan droppe mine kameraer. Ved ikke helt om jeg returnerer hertil i aften eller tager ned til Midtown i stedet for. Har forøvrigt igen SK creditkort. De er simpelthen for ringe sammenlignet med Amex i Norge og Sverige.
Tilbage til lidt belgisk... Har vist haft for længe pause fra øl herfra, så ved første smagsindtryk var jeg lige ved at tænke at det ville være noget for et påhæng, men den ellers fantastiske sødme. Så kom der lidt flere nuancer og jeg kiggede mistænksom på flasken. Ganske rigtigt var det 11,3% alkohol, så der blev ikke delt ud alligevel Tror jeg skal forbi Delhaize (lokalt supermarked) og have fyldt køleskabet op i dag. Den gjorde det ganske godt i 27 graders varme, og en mild dehydrering gjorde kun effekten bedre!
Skol (en Malaysisk Tuborg) i Exec Lounge - DoubleTree Johor Bahru Endelig et sted med gratis lounge for HHonors Guld!
1 glass fits all beers! Der bliver ikke gjort meget ud af glassene til fadøl her i Houston. Det er samme type glas uanset hvilken øl man bestiller. Her er det en "fireman's ale 4" indtaget på Coaches Pub i Houston. En rigtig lokal lille pub.
Var vist kommet til at springe et par stykker over, så her kommer lige de sidste fra Leffe: Og Jupiler, standard pils i Belgien. Det smager det også af, fint nok men lidt kedeligt. Var tilfreds med valget af 25 cl'er dåsen så der var mere plads til andre øl Sidste hjemtur bød på Hoegaarden i The Loft. Og lække quiche. Og så en Zundert fra altanen til afvekslingen mellem et par Trappistes Rochefort 10. Ikke at den er dårlig, men jeg var alligevel, men jeg blev ikke forfalden.
Thai Lounge - SIN Kom tidligt i lufthavnen, så loungehopper lidt. og Singha er en dejlig øl Næste stop. SQ Gold ter 2
SQ Gold Ter 2 Tiger på fad - efter 3 uger i og omkring Singapore, så kender man til smagen (er desværre ikke kæmpe fan) Loungen er meget mørk og uden privat, men med udemærket mad og haltende drikkeudvalg (pånær Courvesier XO cognac)
live fra DUS igen Første valget var bedre til min smag, jeg synes det bliver lidt for bittert. Derudover fint udvalg de har her, 7 forskellige øl og 3 sparkling wines og en hel del alkohol, hvor kvaliteten dog er svingende.
Og selvfølgelig en af dem her undervejs med SK til IAH. Synes personligt det er en rigtig god øl og en fed måde hvor på at SAS prøver skille sig ud fra de andre luftfartsselskaber. Selvfølgelig ikke så interesant hvis man ikke drikker øl.