Jeg tror den her er ny: En Pedernales Classic Heffe-weisen. Helt og aldeles udmærket øl som fungerede fint i varmen. Jeg er ellers ikke så meget til hvedeøl men alle de andre de havde har været i tråden og så må man jo ofre sig. Kommer fra et lokalt bryggeri i Fredericksburg, TX (her vist i selskab med barbeque fra Rudy's)
Tak for sidst @Rune - det var i øvrigt en udmærket øl. Fik ikke dokumenteret så meget, men smagte også den økologiske Royal derovre. Og så en 70-80 kander af dem her...:
Volga la rouge, 8,3%. Tænkte jeg måtte prøve noget nyt og 8,3% lød jo ikke som en tøset øl. Smager af kirsebær, jeg ved ikke om jeg gider drikke den færdig, de har bedre øl her
@alexanderln på Mikkellers Facebook side står der at det er i anledning af HKG rutens åbning og "limited to the prosperous number 1888", om det har den dobbelte betydning at der kun bliver brygget 1888 og det samtidig er kinesernes lucky number eller kun en eller af delene.
Håber virkelig at der er nogle tilbage når jeg skal til HKG i november - gad vide hvor mange der ryger pr flyvning
Her er vores artikel om det som vi bragte for nogle dage siden http://bonusfeber.dk/endnu-nyhed-sas-mikkeler/ På første tur til Hong Kong tager jeg de første 100
@Henrik Olsen Ja, det var da et yderst godt forslag at læse artiklen - havde i øvrigt læst den, men glemt det :-(
Så fik jeg vist styr på det der auto fokus.... Denne gang en Rugenbräu Spezial. Smagte ok. @clager det er Hooters ZRH
En lokal øl fra New York. Fik den på mit besøg på "The Spotted Pig", hvor jeg skulle have deres burger, som en del af min jagt efter den bedste burger i New York Denne er bestemt god med en suveræn bøf, men er ikke en klassisk burger, da den havde blue cheese som ost. Øllet var en Spotted Pig Bitter. Burgeren er ikke at foragte og ser sådan ud: