BK i Thailand kommer med på ølvognen - fin ide som jeg også fortalte om fra Prag i burgertråden Mon fænomenet nogen sinde kommer til UK/US ?
Det har tidligere været i DK. Burger King på Vesterbrogade og Rådhuspladsen solgte Tuborg fadøl. Men jeg tror at omsætningen var så lav, at det ikke gav mening at opretholde en spiritusbevilling.
Var i byen i forrige uge, og vi var forbi Brew Beers & Ciders i Thonglor (de har flere filialer), der hævder at have Thailands største udvalg af øl. Jeg valgte Dark Sister, en makker Limburgse, mens de to sidste var røvkedelige og valgte Leffe Brune. Dark Sister var ikke billig (THB373), men fremragende!
McDonald's DK solgte i sin tid også øl (det var før min tid og jeg arbejdede på McDonald's i perioden 1996-2004), men dog kun lys pilsner så vidt jeg ved
Jeg har selv drukket et hav af Miller Lite i 40 graders varme liggende ved pools... og da også budweisers...
hvis man alligevel ikke ved hvad man skal få sommeren til at gå med, så kan man jo altid prøve med et Internship, af de bedre må jeg så indrømme: https://worldofbeer.com/DrinkItIntern
Jeg nappede en nr 8, en rigtig lækker stout, mens Matt vaklede mellem nr 4 og nr 12 (begge lambic) og valgte på bartenderens anbefaling nr 4. Han var dog ikke særlig begejstret.