Lokal øl fra Houston - en dejlig Amber Ale til at gøre sig selv klar på turen retur til Europa om en times tid
Ved godt at den har været her flere gange, både i rigtigt og forkert glas. Synes dog at baggrunden fortjente at komme med. God tirsdag fra Holiday Inn Resort, Phuket.
Jeg forventer billeder fra Hooters ovre på hjørnet. Om der skal zoomes ind på øl eller baggrund vil jeg lade være op til dig.
Pokkers også, jeg var derovre i forgårs. I går morges troede jeg at jeg var @schlandys avatar. "Drank last Night forgot to put water by the bed"
Fanden heller, jeg skulle jo have noget at æde under alle omstændigheder... Den opmærksomme læser vil se at det er tale om en Singha.
Godt at du pointerede at det var nederst i billedet, Hooters Brew kunne jo også være at finde andre steder på billedet
Billede no 1 Mon ikke plastik kirugen har givet dem unge dame lidt rigeligt silicone eller er det en ladyboy
Warpigs tap takeeover på Mikkeller med @PeterA Jeg lagde ud med en lille nr 11, Peter med en stor nr 23.
Jeg lagde jo ud med en lille, så jeg fortsatte med en lille nr 8. T-shirten i baggrunden koster i øvrigt 2200 baht.
Den bedste øl er som bekendt gratis øl. I dette tilfælde Singha. Her: https://www.facebook.com/events/489415074579915/