Kan da lige starte med den her fra kinn bryggeri i Florø taget i sommer. Så vidt jeg husker holdte den ikke mindre end 9,5%
Rigtig dejlig, frugtagtig IPA fra Pasteur Street Brewing Company (lokalt mikrobryggeri). Indtaget på i.d. cafe i SGN.
Endelig en IPA, synes også det har manglet.. - alt for mange pilsenere.. nå, men fik mig en kasse af dsse tidligere i år af mi ølpusher, nu skal de smages:
Jeg fandt faktisk "moder"-baren, men da jeg kom ved 23-tiden var der desværre lukket for udskænkning. Den kan være lidt svær at finde - man skal ind i en baggård og op ad en trappe... Jeg prøver igen en anden dag!
Flot etiket, men vandet øl uden karakter eller dybde. Larue laves i forskellige varianter. Den blå her er den billigste.
Nu har I mig tilbage, som Kurt Thorsen sagde da han blev lukket ud... En Blue Moon på restaurant tilted kilts i Toronto downtown. Nåede tre øl og en sandwich på et 5 timers layover. Glimrende inspiration til alle jer der lige har fået booket meget billige billetter til US på C klasse med AC. Det stakkels pigebarn nåede vist ikke at opdage at hun blev foreviget....
Det stakkels pigebarn nåede vist ikke at opdage at hun blev foreviget....[/QUOTE] Men sådan som hendes kollega skuler ser det ud som han opdagede det
Hooters, soi 4. Jeg har ikke været her siden Grand Opening, så første øl jeg har betalt for. 190baht for en Asahi pint.
Songkran i Thailand betyder normalt vandkamp i gaderne. Jeg har dog søgt tilflugt hos Crazy. Hvis I argumentere for sagerne, så kan det være at jeg følger jeres ølforslag! Der er 40 forskellige plus flaskeøl.
Don't worry, be hoppy. Er sloganet her. Den forrige var i øvrigt #26 Brewdog Punk IPA. Nu en stor #31Anderson Valley Poleeko Pale Ale
Prøv Coedo fra Japan. den på gratislisten. Lyder interessant - jeg kender ikke øllen. Smag og fortæl PS - hvad skete der med din Aussie tur med Scoot på e-fare fra Guangzhou ??
Jeg aflyste gratis fordi der var date chance. Jeg har fået en voucher til Scoot på CNY3272, som passer cirka med prisen på BKK-SIN-SYD i Scoot biz