I Sanlitun kvarteret i Beijing som er et shopping, bar og restaurant område havde "Senior Turist Guiden" valgt stedet Blue Frog. En bar & grill med en udemærket burger menu. Vi kom lige i slutningen af Happy Hour og bestilte Øl og Mojito med det samme. Det var vigtigere end mad, som måtte komme bagefter (Jeg ved godt der er frugt i Mojitoen, men vi lod os overtale af tjeneren til at smage deres special one) Sådan starter lørdag i Beijing så.... @Kristian - jeg passer på søulken ;-)
den Rød/hvide etiket "Citra" er en af mine favoritter - det ville være dejligt hvis det belv en SAS øl
utroligt at der er gået 3 uger siden folk har postet på øl-tråden. Er alle på kur el. hvad?? I går fik @asf og jeg Diamant-øl på vej hjem fra ARN.
hov hov... - det er vist kun mig... - mener jeg postede en på min tur fra ARN til CPH forrige fredag...
Nej og webmaster må straks fratage dig Titanium VIP titlen for at have postet en nxxxx 3 gange på samme foto
Ren skandale i Star Gold-loungen i ADD. De er løbet tør for lokale øl, selvom jeg ser mange drikke St. George rundt omkring i loungen. Så jeg måtte nøjes med denne imperialistiske og kedelige, om end dejligt kolde og læskende hollænder... PS internettet her i loungen er så elendigt, at mens jeg uploadede billedet, nåede jeg at drikke den, og hente en ny
Pas på med øl-snacks i Litauen. Jeg fik engang på en tjeners anbefaling en lokal specialitet. Det viste sig senere at være røgede tørrede svine-ører skåret ud i strimler.
Vilkmerges fra Litauen. Udmærket mørk øl fra fad. De havde også nogle spændende flaskeøl, bl.a. en på 14,5%
Live fra Vnukovo lufthavn (VKO). Nappede sådan en her til maden. Der er den til 300 for en stor (400ml). Minder meget om Pilsner Urquell. En rigtig dejlig bitter pilsner, som jeg genbestilte da glasset var tomt, selvom jeg måske for trådens skyld burde have valgt en anden.