En cass, blandet lidt happy water. Koreansk øl er generelt ikke så spændende (som så meget øl i Asien), men hvis nogen ikke skulle have prøvet det, så fungerer det ret godt blendet med soju. Det gør de sig meget i her.
MAX 11000... Lokalt sprøjt der holder 9%.. Så lokal, at jeg ikke engang har fundet den på ratebeer, så kom ikke her og sig vi ikke er frontrunners her på IF..
Bira på Hyatt i Pune med en Appelsinskive skvulpende i, ok læskende, 2 af dem og ens tørst er slukket..
Mødtes med Peter Lawrence på Mikkeller Bar i CPH. Og fik denne fine ramme som jeg vandt i en konkurrence samt en god øl fra baren. Har også vundet tilsvarende glas, men dem slæber han med en anden gang. Utrolig flink mand, og vi fik en god snak om SK catering
Serveret og drukket på Kok-Tobe i Almaty, Kazakhstan. Kok-Tobe er et udsigtspunkt der nås med svævebane, og har en enestående udsigt over sneklædte bjerge og hele Almaty. Øllen var, i modsætning til Kok-Tobe, ikke anbefalelsesværdig.
1 styks kylling til ~35DKK (incl. pickled raddish) gav en billet til 2 slag sten saks papir. Hvis man vandt begge var den en øl med i købet. Senere fik jeg denne Hite Extra... "Extra drinkability"
Live fra Karakol i det østlige Kirgisistan. Til frokost Sibirian Crown (Sibirskaia Korona)) og til aftensmad en udmærket Arpa
Har man sagt A behøver man ikke sige B - her i Athen hvor bestillingen til maden var en 1/2 liters Alfa øl - som var dejlig kold og læskende og holdt 5%. Huset levererede så sidevognen som var et glas raki.
På Blonder Pub i Bishkek. I dag her kl 18 får vi Irish Red (brygget her på stedet). Vi kom her for at se Formel 1, men det viser de desværre ikke. I går så vi Champions League-finale samme sted. Og der holdt vi os til Blonder Premium. Begge er rigtigt gode øl. De har også en stout, som jeg måske prøver lidt senere...