BIIIP siger det og pludselig er du opgraderet..

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 1/3/15.

  1. islending

    islending Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Hvor finner du den upgrade-greien i appen? o_O
     
  2. islending

    islending Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Har ca. 60% op-up-rate til USA med SAS de siste tre årene. Men pleier å merke det på OLCI, da jeg får velge sete i Biz eller Plus. 25% er OptionTown, og resten er Eco.
    Er EBG.
     
    Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det var en fin opgraderingsprocent - tak for at du delte dette :)
     
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    islending "Synes godt om" dette.
  5. islending

    islending Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Ah! Den ser fin ut! Håper de kommer med noe lignende til Android.

    Hvordan gikk du fra 8 upgrades til 52?! o_O
     
    Senest redigeret: 13/7/15
  6. islending

    islending Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    4
    Point:
    3
    Den oppgraderingsprosenten var for det meste før Diamond-tiden... Tror ikke det samme vil skje fremover på SAS LH for min del, da jeg fremdeles bare er EBG. :)
     
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Min kæreste (EBS) skulle flyve Y+ SIN-FRA med LH

    Jeg så på ExpertFlyer at flyet var godt fyldt, så anbefalede hende at spørge om compl upgrade ved check-in - det gav pote og hun kom op på C (i upper A380) ;) - er lidt misundelig da hun så fik adgang til Krisflyer loungen hvor vi andre dødelige (jeg rejste hjem en uge tidligere) måtte "nøjes" med Krisgold loungen :)
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Fjeldabe

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Jeg tror denne også teller oppgraderinger med OptionTown.... Jeg har iallefall ikke 22 oppgraderinger med SAS.... :) Faktisk ingen....:)
    image.jpg
     
    Kristian og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  9. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,048
    "Synes godt om" modtaget:
    4,462
    Point:
    113
    Tilbage i Januar købte jeg en af de billige *A business billetter CPH-FRA-ORD med UA. I Frankfurt i dag blev jeg opgraderet til deres Global First, selv om jeg ikke er Mileage Plus medlem. Jeg vidste ikke en gang at det var muligt. :)
     
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Damn... Har du *A status? Min mor er booket på en af de billige CPH-FRA-SFO med UA i P så jeg lytter lige med :)
     
  11. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det lyder ekstremt, men fedt! Alle andre må have været opgraderet i forvejen i business eller sådan noget!
     
  12. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,048
    "Synes godt om" modtaget:
    4,462
    Point:
    113
    Jeg har SK Gold. Forstår stadigvæk ikke, hvorfor det var mig der fik denne opgradering. Der var masser af amerikanere i business og de plejer jo at være mileage plus medlemmer.
     
  13. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Så lykkedes det endeligt...Well det er egentlig tredje gang...
    Første gang var med SK til BKK (ja det er efterhånden nogle år siden)
    Havde brugt OptionTown og den var gået igennem til Plus. Jeg gik derfor tidligt ned til gaten og ville bruge point på Plus til Business. Da jeg aflevere mit EBG kort, sagde den flinke mand: Jamen dig har jeg allerede opgraderet til Business :)

    Anden gang var i min tid som Senator med LH (er par år siden efterhånden). Skulle fra CPH til FRA. Det er den eneste han jeg har prøvet der er kommet noget positivt ud af den maskine der siger BIIIP i forbindelse med boarding. Opgraderet fra Economy til Business.

    Tredje gang er så nu her til aften. Ankom lidt tidligt til PVG. Skal med LH til MUC, booket i Premium Economy, mit EBD/*G var noteret i bookningen. Da jeg kom frem til skranken sagde den søde pige at jeg jo var booket i Premium Economy, men da flyet var overbooket, havde de opgraderet mig til Business :). Der må være mange der skal til Europa. Der går jo en B747 til FRA samtidig med A340 til MUC.
     
    AMJ, tbh, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.
  14. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    "Today you are traveling in businessclass, mr Baadsgaard", sagde den flinke dame ved gaten under boarding og stak mig et nyt boardingkort, hvor der stod C på - på en flyvning med Lufthansa fra Malaga til Frankfurt booket på eco (klasse v).

    Ganske lækker mad, de serverer, iøvrigt :) Er spændt på om jeg også får points fra C
    Dog er sæde 1C en lidt træls placering, da alle, der skal i flyveren (A321), formår enten at banke til stolen eller knalde carry on ind i knæet på en under boarding.
     
    alexanderln, Flemming Poulsen, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Lækkert - er der lidt billeder af turen eller måske maden til denne tråd - http://forum.bonusfeber.dk/threads/flyselskabernes-mad-og-drikke-i-luften.797/ :)
     
  16. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Du får formentligt point for din originale bookingklasse.. min kæreste blev også rykket op i Cc (fra Y+, klasse N), men fik point som i Y+. Tror kun det er hvis man bliver rykket til andet fly el. lign at pointklassen ændrede sig. Dog er det jo stadig fint med et ryk op til de fine rækker :)
     
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Da dette er en operationel opgradering, så ændre det ikke på din bookingsklasse og dermed er det den klasse som giver pointene. Så det er point fra økonomi du får.

    Det er her at fx. Optiontown er anderledes, da dette er en helt ny billet du modtager og dermed også billetklasse.
     
  18. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Et par billeder fra AGP-FRA på Business hos Lufthansa i en A321. Lidt forsinket afgang og nogenlunde rettidig ankomst.

    IMG_7810.JPG IMG_7803.JPG IMG_7798.JPG

    Sad som nævnt på 1C - som virker som tragt på alle, der skal i flyet, så der bliver puffet og skramlet og lige til det sæde er priority boarding ikke nogen fordel. Til gengæld var der blændet midtersæde. Spiste, sov og arbejdede og ret meget andet er der såmænd ikke at sige. Desserten smagte virkeligt fantastisk. Lidt blasfemisk måske, men jeg valgte udelukkende sparkling water til menuen.

    Havde valgt at påsætte EBG kortet på turen (BLL-FRA-AGP og AGP-FRA-BLL), så besøgte lounge i AGP på vej hjem og også Lufthansa Senator Lounge i FRA, hvor de serverede varme kogte pølser med kartoffelsalat og noget kyllingehalløj med ris.
    Et lidt utydeligt billede fra AGPs lounge, som var et rigtigt dejligt sted at være og hvor man åbenbart skulle have en invitation som blev lavet pga af guld-status, og blev udleveret ved checkin:
    IMG_7793.JPG IMG_7796.JPG
     
    rasmus.emil, AMJ og THammer "Synes godt om dette"
  19. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Skulle lige prøve OT for første gang på min rejse senere i dag. Har dog kun valgt hjemturen til 30 euro, og den er gået igennem. Så bliver spændende at se om den når at blive opdateret til rejsen hjem fra ARN i aften. :)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  20. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    I går fløj jeg med Emirates for første gang og var yderst tilfreds med deres Economy fra København til Dubai og det blev endnu bedre da både min kærest og jeg blev opgraderet til business på a380eren fra Dubai til Bangkok:) Om det var min status match til Skywards siler eller held vides ikke. Billeder kommer senere, sammen med trip report på en række hoteller - ind til nu var radisson suites i Bangkok ligeledes en succes, men upgrade til junior suite:)
     
    Simon Toft, jefi99, Baadsgaard og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side