BIIIP siger det og pludselig er du opgraderet..

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 1/3/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Lidt held er nok med i det når I på første tur med Emirates får en opgradering - godt gået og håber turen var god :)
     
  2. tgj

    tgj Medlem

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    39
    Point:
    13
    BOM-ZRH C til F som LH SEN for et par måneder siden ved gaten :) Havde selv opgraderet udturen til BKK til F med e-vouchers, så det var F ud og hjem :)
     
    jefi99, Flemming Poulsen, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    DUS-CPH er skiftet fra en A319 til en CRJ900. Det betød at jeg var skiftet fra 8A med frit midtersæde til 18F.. Nu er jeg røget op på 4D, stadig med en sidemand.. Jeg ville næsten have haft vinduet når jeg alligevel får min Smoothie gratis som morgenmad... Men det er min første op-up siden jeg har haft status.
     
    jefi99 og alexanderln "Synes godt om" dette.
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    skete det automatisk eller ved gaten? :)
     
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    ca. 1½ time før afgang, jeg så det på app'en, men hvis man ikke havde tjekket app'en tæller det vel som at det skete ved gate!
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  6. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Bib sagde det ikke, men synes at det er relevant alligevel...
    For en måned siden skulle jeg med KL fra ICN-AMS-CPH billetten var købt i sidste øjeblik så der var kun midtersæder. Ved check-in spurgte jeg til mulighederne.
    Jeg kunne købe EC for 90Euro og få en vinduesplads (det foretrækker jeg på longhaul). Jeg spurgte til om de så kunne blokere midtersædet, jeg fik at vide at det kunne de ikke love, men det kunne jo være at jeg var heldig for flyet var overbooket. Jeg sprang på og betalte de 90E.

    Da boardingen var slut, kunne jeg konstatere, at der ingen var på midtersædet. Ham der sad ved gangpladsen var blevet opgraderet som følge af flying blue status, han rejste sammen med en kollega, der havde fået at vide at der ikke var plads på EC (de ville have accepteret at sidde ved siden af hinanden) så den ene ville have siddet på det nu tomme midtersæde.

    Man får jo aldrig svar, men jeg kan ikke lade være med at tro, at hende, der processede min buy up skrev en eller anden form for blokering ind på midtersædet. :)
     
    Nicki Lolk Sørensen, Kristian og Frequie "Synes godt om dette"
  7. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Glemte lige en vigtig detalje: jeg er statusløs i Flying blue.
     
  8. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Nå men jeg sidder i LHR på vej til HKG. Billet købt på expidia.hk fare for lang tid siden. Booking klasse N, tror jeg det er.
    Tjekkede ind på min BA app i går og så at mit sæde (LHR-HKG) var blevet ændret fra række 72 (upper deck) til række 65 (stadig upper deck). Dog stadig en gang plads som oprindeligt (lær noget her #SK #FLYSAS).
    Yderligere kunne jeg konstatere at det nu var World Traveller Plus (hvem klager over SK's navne forvirring!).
    Tak #BA...og #FLYSAS så regner jeg naturligvis med at blive endnu bedre behandlet når jeg er ombord næste gang den 23 oktober :)
     
    clager, tbh, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nå, ingen diamant-gratis mikkeller øl til mig i morgen. T-20 ændrede mit sæde sig fra 30A til 20A. Jeg flyttede til 22H for at slippe for toilet rækken på trods af jeg gerne vil have siddet i venstre side..
    Under alle omstændigheder er det da ikke en dårlig måde at få prøvet den nye kabine (& det nye fly) første gang!
     
    AMJ og jefi99 "Synes godt om" dette.
  10. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Er 20A Plus?
     
  11. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Yes sir!
     
    THammer, Kristian og jefi99 "Synes godt om dette"
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Fedt at se compl upgrade virker! God tur :)
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Rigtigt mange mennesker i CPH hertil morgen men kom da i lounge. BA Gold giver adgang til CPH Apartments og hvor Aviator så helt fyldt ud, var jeg den eneste i Apartments de 30min jeg var der. BA811 var overbooket og ved check-in tilbød de €250 kompensation for folk der ville vente. Jeg blev ikke spurgt; går udfra de gik efter dem der kun skulle til LHR. Ved gaten sagde det så biip og jeg blev rykket fra 23F til 1F. Så Guld gav pote på allerførste tur og det her bliver faktisk min første tur på Club Europe nogensinde!
     
    lionshield, THammer, Michaelolesen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    ... og så bippede det igen på telefonen og blev rykket fra WTP til CW på BA191. Jeg er gået i krig med den pinke champagne i loungen så nu er der grønt lys til at det kan stikke HELT af!
     
    lionshield, THammer, Michaelolesen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  15. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    For pokker, det er jo sådan et hårdt liv skal leves...lad det stikke af i det lyserøde boblende univers - god tur! :p
     
    jakobv84 og Kristian "Synes godt om" dette.
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Fik en email fra SAS om Diamond uprade fra GO til PLUS på SK964 i morgen :)
    Så må det have været en op-up på udturen.
     
    THammer, isolCBflyer, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    for diamond-up'en er kun hver 2. gang, ikke? :)
    god tur!
     
    Kristian og tbh "Synes godt om" dette.
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det sagde rygterne men har aldrig fået noget bekræftet om at dette findes, udover de emails folk (og nu jeg) har fået!
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Bippede også ved gaten på hjemturen i eftermiddag fra LHR-CPH på BA816 så er nu 3/4 på at blive opgraderet til business som BA Gold.
     
    jefi99, THammer, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  20. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Det sagde ikke ikke Biiip, men min tur med Azul til Belo Horisonte (central Brasilien) er i dag blivet opgraderet til Premium produktet fra Azul på alle 3 segmenter (!)

    Jeg glæder mig til at prøve det, omend jeg ikke tror der er den store forskel udover benplads, fra den almindelige monkey-klasse.

    Jeg går ud fra at det skyldes min TudoAzul safira status, som jeg har matchet mig til fra EBG
     
    asf, Kristian, jefi99 og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side