Ellers får du vel heller ikke point, hvis du ikke smider dit EB-nummer i reservationen? Eller er det et andet sted, du ligger det ind?
OS863 VIE-CAI, kom til gaten 10 min efter planlagt afgang og der lå et nyt boardingpass til mig! Der var så en hel busfuld der kom efter mig...
Fik lige 'den sædvanlige' mail fra atocph.. hjem fra PVG bliver i plus. Det ligner også at en go er oversolgt
Nr 3 på 2 uger er selvfølgelig ikke så tosset. Men ellers husker jeg det kun som 2 yderligere i år (CZ PEK-HKG, SK CPH-NRT, begge til premium economy), og kun SQ til rigtig business... Og dette på 61 flyvninger. Men selvfølgelig lidt arrogant at kalde det den sædvanlige
Jeg troede jeg kunne snige mig op i United loungen efter min landing med. SAS her til morgen, men når man først er i afgangshallen, så kan man ikke komme ud... Nå, men der er en transfer desk der åbner klokken 7:30, selvom deres fine skilt sagde 8:10... hvad har det så med biiip, at gøre? Jo, for 864kr havde jeg købt en billet med United imellem HKG-SIN, fundet en plads, 40K og da jeg fik skrevet boardingkortet ud her til morgen, stod der 21K, altså en upgrade fra United økonomi til økonomi plus.... kan det komme under begrebet upgrades, jeg må jo samle de små sejre jeg får jo...
Er det ikke standard for *A Guld at United opgraderer til ekstra benplads? Det er ihvertfald helt standard for AA at man kan vælge main cabin extra sæde med OW status på en billig øko billet.
Jeg har topbonus guldkort hos Airberlin og har en indenrigsflyvning i USA om en måned, ville jeg så kunne vælge ekstra benplads billetter?
Den undersøger jeg lige når jeg lander i US Flyver med Flight American 1024, hvor der godt at sidde i den flyver, nogen der ved det ?
AA1024 er LAX-MIA -- er det turen? I givet fald flyves den med A321 og så er det jo bare at slå op på seatguru og se hvad du kan vælge imellem... https://www.seatguru.com/airlines/American_Airlines/American_Airlines_Airbus_A321_new.php