Hot damn det er sgu imponerende. Jeg fløj meget WTP som både BA Silver og BA Gold og ramte aldrig en complimentary til CW.
Vi blev også lidt overraskede Jeg har et par enkelte af maden, men fik ikke taget så mange. Vi kom på overetagen i den aldrende 747 hvilket var rigtig sjovt at prøve. Meeen sammenlignet med mange andre er kabinen ikke imponerende og generelt ret slidt. Men det ændrer ikke på at det var en noget federe start på en ferie end forventet
Behagelig oplevelse i gaten her til eftermiddag. Min kollega der er EBD er ikke helt så tilfreds i en proppet eco kabine. Jeg havde tjekket ind via austrian website, han via SAS app. Ved ikke om det kan have gjort forskel.
Var lidt sur over jeg ikke kunne vælge et vindue sæde på min flyvning fra Madrid til Heathrow i economy da jeg checked in online, så jeg spurgte ved check in i lufthavnen om jeg kunne få et, bom intet problem 21K. Kommer så ombord på flyet, og det viser sig så at være Bulkhead sædet i World Traveler+ (Premium economy)
Savner i bip så prøv, CPH-EWR , 5 af de sidste 6 har sagt bip for mig, fra billigste GO til Plus og en enkelt til Business. Jeg har rejst den meget de sidste par år men blev aldrig opgraderet i starten ved check-in via appen, men har på seneste ture haft held med ikke at checke ind før jeg er i lufthavnen og der selvfølgelig ikke var er flere sæder tilbage. Senest her i maj både ud og hjem gav det opgradering til Plus på EBG status.
Betyder det at det kan svare sig med at checke ind i lufthavnen, hvis man er ude på en opgradering? Jeg går også ud fra at man ikke skal gøre det ved self-check maskinerne? Hvilken betydning har det om man har valgt et sæde (ved bestilling), er chancerne så mindre? Jeg tænker også at risikoen for at få tildelt et noget dårligere sæde bagerst i flyveren, ved sen check in må man også tage til overvejelse? Eller hvad?
Jeg har oplevet et par gange med Lufthansa at blive opgraderet ved gaten: Jeg fik simpelthen et andet boarding kort. Så min erfaring er: Check in, som du plejer (hjemmefra eller i lufthavnen) - og hvis du bliver opgraderet, så sker det automatisk. Med mindre, du ønsker at betale for en opgradering. I så fald, skal du i hvert fald snakke med personalet ved check-in eller ved gaten. Det har jeg så aldrig prøvet at bede om. Har til gengæld oplevet en enkelt gang, at personalet ved checkin tilbød en opgradering mod betaling.
Fik en CU fra WT til WTP på LHR-AUS i dag. Fik sågar både vindue og gangsæde for mig selv så meget fornemt. På 747eren er WTP nye sæder og skærme hvor WT er noget gammelt bras
Som bronze? Troede BA var virkelig nærig med CU når man var bronze. Måske din historik går ind og hjælper.
Biiip ved gaten i BOS. 30H blev til 25F (SAS Plus). Dejlig overraskelse selvom komforten er næste ligeså god på række 30
Så gik den også på returen med opgradering fra WT til WTP igen. Blev også enige med dem om at mit andet styk bagage var gratis. Tilgengæld er min $19 voucher til mad og drikke nok hurtigt drukket væk med 5 timer til boarding...
hvad med Norwegian? jeg husker jeg så reklamer for Norwegian ville starte op sidst jeg var der? utroligt der kan fyldes en BA og en DY maskine op til UK
Den er også fuld som jeg forstår det på de lokale. Der fyldes en 747 og 787. Den konfiguration BA bruger har mange CW sæder så måske DY tager mere af ferietraffikken. Men ja det er utroligt når man tænker på at der ikke er connecting flights videre fra Austin og at der for bare 5 år siden slet ingen rute til Europa var. Også lidt mærkeligt at ingen har åbnet enten CDG eller FRA synes jeg da AUS som sagt ikke er OW hub.
Altså det er ikke fordi jeg ikke er misundelig, men der er vel tale om Diamond CU og ikke så meget en gate UP? Eller er det mens du tjekkede ind online?