Det gjorde i faktisk OK SAS

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 22/12/15.

  1. Nicoschon

    Nicoschon Medlem

    Beskeder:
    29
    "Synes godt om" modtaget:
    83
    Point:
    18
    Stærkt håndhævet priority boarding på SK1221, først børnefamilier med babyer. Så PLUS, Pandion, Diamond og Guld, derefter GO.
     
    Senest redigeret: 16/8/16
    Henry og Schwert "Synes godt om" dette.
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Ja, de lærer det nok en gang - faktum er at de bliver bedre og bedre til det...... Har i de sidste måneder flere og flere gange oplevet at "go" billetter venligt men bestemt er blevet bedt om at træde til side. Faktisk har gate manageren når der har været tid til det gået rundt blandt de forreste i boarding køen, og spurgt til hvilken klasse/status de havde. o_Oo_Oo_O
     
    Simon Hermansen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Soft block på CPH-ORD i morgen som guldmedlem - det er sgu i orden SAS.
    Lige i dette tilfælde skal jeg så have en kammerat til at sidde ved siden af mig, så blocken kunne godt undværes :p Det må så klares i loungen i morgen.
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Når jeg har rejst med en kollega, og vi skulle sidde sammen, har vi tit reserveret et gangsæde og et vinduessæde (så midtersædet var frit). Når vi samtidig vælger en række et stykke nede i flyet, har jeg da flere gange oplevet, at midtersædet var frit.

    Og skulle det vise sig, at midtersædet bliver optaget, så kan vi jo altid tilbyde at bytte plads.
     
    Schwert og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  5. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Må også lige kvittere for god service og fleksibilitet, da jeg skulle hjem fra LHR forleden.

    Var egentlig booket og checket ind på SK1508 kl. 20.30, men nåede allerede afsted fra mit møde 16.30 og var i Heathrow kl. 17.45. Tænkte jeg ville spørge i billetkontoret om jeg kunne få lov til at komme med kl. 18.25, og selv om det var en ufleksibel billet på go og der kun var 40 min til afgang, så var der no problem! Kom således 2 timer tidligere hjem.

    Stort tak til SAS.

    Edit: Det var naturligvis kun med håndbaggage
     
    Senest redigeret: 11/9/16
    Simon Hermansen, Henry, isolCBflyer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Går ud fra det var uden baggage? men lækkert!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Vi bruger nøjagtig samme strategi, og det er godt nok sjældent der kommer nogen på midtersædet......

    /Schwert
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det samme her...:)
    Men frygter for den dag man møder en større sidemand M/K, med en eller anden eksotisk diagnose som bare VIL sidde i midten... Så er der langt til Auckland!:eek:
     
    THammer, PENSIONISTEN, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    AK AK - dejavue - havde NETOP den oplevelse i 2008 på en tur til EWR :confused::confused::D:D
     
    Kristian, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ha ha, fuck fuck:):):confused::confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Rettidig omhu, mine herrer: Ha en madpakke med makrelsalat og gammel ost. Når I åbner den, vil han måske bede personalet om at blive flyttet til en anden midterplads.

    Edit: formuleingen var lidt klundtet, så den er rettet
     
    Kristian, obs og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    <ot>
    Har prøvet - i al fald noget lignende:

    Frokost på restaurant i Kolding. Bestiller smørrebrød; opdager at de har rugbrød med gammelost :). Da jeg bestiller det er svaret: "Så må vi bede dig flytte ind i rummet ved siden af, den serverer vi ikke her, hvor der er dug på bordet..."o_O

    Den VAR gammel (og go')! :D:cool:
    Så man skulle skylle munden grundigt inden eftermiddagens møde i banken.:oops:


    Kendte en gammel færing, der tog 'skærp' med på en tur til bibliotekar-konference i Grækenland - kombinationen af tørret vædder og fugtigvarm middelhavsluft vakte opsigt på hotellet:p

    </ot>
     
    Nicki Lolk Sørensen, asf, clager og 5 andre "Synes godt om" dette.
  13. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg bruger også samme strategi, men når jeg får min vilje (OK, ikke så ofte), så får vedkommene lov til at blive i midten. Med mit forslag sikre det dog at det aldrig er mig der ender i midten :)
     
    Henry, Schwert, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ringede i morges til SAS for at bestille en billet med en voucher, der på hjemmesides kostede 1358 DKK, men kunne kun få den til 1596 da K som hjemmesiden viste ikke var tilgængelig. Jeg checkede expertflyer og rigtigt nok stod der K0, så jeg besluttede mig for at vente. Den efterfølgende afgang havde været K8 men var nu kommet ned på K2, så tænkte jeg hellere måtte få booket.
    Ringede igen og fik samme pris, til hvilket den nye medarbejde spurgte om det var den pris jeg også havde fået. Jeg forklarede at de solgte K på hjemmesiden, men at jeg godt kunne se den ikke var der, men jeg hellere måtte få booket inden det blev endnu dyrere.
    Hun sagde at hun måtte se om hun kunne trylle og så gik der ikke længe inden hun sagde at hun havde en pris på 1358. Fin service og flink medarbejder (y), ærgerligt at det ikke var hende første gang!
     
    RasmusH, PENSIONISTEN, Schwert og 6 andre "Synes godt om" dette.
  15. HrKrogh

    HrKrogh Aktivt medlem

    Beskeder:
    28
    "Synes godt om" modtaget:
    116
    Point:
    28
    Var 6 t forsinket med SK926 hjem fra Washington i lørdags, pga maintenance på flyet i CPH tidligere på dagen.

    Jeg skrev til SAS Customer Service mandag iht kompensation og fik allerede svar fra dem i dag (onsdag):

    Skærmbillede 2016-10-19 kl. 00.26.38.png

    Det gjorde I faktisk OK SAS !!

    (Der er en glimrende Turkish Airlines Lounge i IAD, så de 6 t. gik hurtigt ;))
     
    clager, Henrik Olsen, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  16. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    I går på den sene aftenflyver til MAN.
    1) Godt crew som havde styr på EBD'er
    2) De gav 15 % på alt på menuen som EuroBonus medlem (jeg købte nogle nødder)
    3)!Og så det mest fantastiske, de kom rundt med salgsvognen 2 gange!! Ikke noget med at de straks skulle have deres pause bag gardinet. Det fløj også rundt med Mikkeller og Carlsberg da der var en del fodboldsfans ombord, så en af de gode flyvninger på indtjeningen. :)
    IMG_3228.JPG
     
    Kristian, tbh, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Efter at være landet på Arlanda i går eftermiddags opdagede jeg, at jeg havde glemt min tablet ombord på flyet. Jeg gik til skranken i loungen for at høre om de måske kunne hjælpe med at skaffe den tilbage. Straks blev der ringet rundt og tablet'en lokaliseret.

    Da jeg var på vej videre med fly til København, blev det aftalt at de vil lægge tablet'en i skranken, så jeg kan hente den når jeg kommer tilbage til Arlanda på søndag. Alt sammen ordnet med et smil.
     
    Ali Taran, RasmusH, Kristian og 6 andre "Synes godt om" dette.
  18. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    havde her til aften meget kort connnection i Stockholm - og da mit indgående fly var forsinket og faktisk landede samtidigt med at næste fly skulle afgå, var jeg også begyndt at blive lidt nervøs for om jeg skulle tilbringe natten deroppe - men da jeg kommer ud af flyet på vej til bussen, står der en fyr med et skilt med Billund og København på. Der var 2 til Cph og mig til Bll - og så blev vi ellers kørt direkte til hver vores fly. Jeg blev modtaget af et par søde stewardesser og hjulpet på plads. Det er altså god service - og helt klart en transportform, jeg godt kunne vænne mig til...... High five til SAS :):):)
     
    Nicki Lolk Sørensen, clager, RasmusH og 9 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Og nok også billigere for SAS end at sende jer på hotel. Så klart win-win.

    Lufthansa har tit samme service i Frankfurt.
     
    tbh, Ulrik og Schwert "Synes godt om dette"
  20. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Som en lille sjov sidebemærkning fortalte MyFlights appen mig her til morgen, at jeg er blevet ombooket på turen fra Stockholm til Billund og skal flyve fra Stockholm via CPH kl 8:10 her til morgen......men eftersom jeg kom hjem i aftes, kommer det nok til at knibe med, at jeg kan nå det........:cool::cool:
    Måske som følge af, at jeg ikke scannede boardingkort for sidste ben i aftes....
     
    Henry, Calle77 og tbh "Synes godt om dette"

Del denne side