Det gjorde i faktisk OK SAS

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 22/12/15.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    I overmorgen skal jeg afsted til Frankfurt. Da jeg tjekkede mit fly i morges, opdagede jeg lige pludselig at jeg havde booket samme fly 2 gange! Øv! Jeg troede ikke at der kunne gøres noget, men ringede til SAS alligevel. Ikke noget problem får jeg at vide. Det er to identiske bookninger, så vi canceler det ene og giver dig en refund. Du får bekræftelse på en email. Der gik flere timer inden jeg fik den, fordi det hele skulle godkendes af hovedkontoret. Men så kom den. Godt jobbet, SAS. Tusind tak!
     
    Thorbjoern, Nicki Lolk Sørensen, THammer og 8 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Troede faktisk, at det ikke var muligt. Har hørt, at folk har fået annulleret den ene billet i en dobbelt-booking.
     
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Kommer vel blandt andet an på, om der er angivet (samme) EB nummer ved begge bookinger. For der kan nemt være mange personer med samme navn.
    Og selvom det er pudsigt, hvis de booker til samme fly, er det jo ikke umuligt.
    Kun EB-nummeret er i den sammenhæng unik. Selv e-mail kan de ikke tillade sig at bruge som afvisningsgrund, for det kunne f.eks. være et rejsekontor i firmaet der stod for bookingerne.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Flot service :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    239
    "Synes godt om" modtaget:
    568
    Point:
    93
    Skulle med SAS en morgen til Paris. Day-trip.
    Da A321 ankommer fra Gøteborg, kommer der en mekaniker og stirrer intenst på et af dækkene på venstre side. Han hiver diverse kaptajner og piloter ned (der skulle skiftes crew) og vi får at vide, at flyet skal have skiftet hjul....så de finder et andet til os.
    1 time forsinket til Paris, men i en anden A321 der stod på asfalten og som blev fyldt med os, kufferter og catering! Det er satme god stil SAS!
     
    Offlyer, nicolajpaaske, Henrik Olsen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  6. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Tjek ind fra CPH til BOS her til morges. Farmand og jeg på samme fly, men hver sin PNR (vi skal begge på samme konference, men skulle bookes hver for sig). Havde valgt sæder sammen i Go, men i går fik han en Diamond-up. Vi tjekkede ind sammen, og spurgte så pænt om det var muligt at få pladser ved siden af hinanden.. Et opkald senere og jeg blev op'et til Plus så vi nu sidder sammen (trods hver vores PNR). Det er dejligt når SAS viser sig fra sine gode sider!! :)
     
    jespersm, Thorbjoern, DanielBahn og 15 andre "Synes godt om" dette.
  7. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Skulle annulere 2 GO billetter CPH/PMI til 3k stykket.
    Utrolig god service på diamant telefonen og da billetterne ikke kan refunderes kun dato ændres blev det til tilbagebetaling af skatter og afgifter i størrelsesordenen 500-600kr/billet
    Det er derfor jeg kun køber dyrere SK billetter via SK. Så får man lidt igen. Via OTA er der ikke noget at hente.
     
    Senest redigeret: 17/9/18
    HenrikAmby, Schwert, Kenneth K og 6 andre "Synes godt om" dette.
  8. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    866
    "Synes godt om" modtaget:
    2,548
    Point:
    93
    Har netop fået tre stk Bonus-Plusbilletter (MC Premium-rabat) CPH-FAE på datoer, hvor der ellers ikke var tilgængelige bonusbilletter (efterårsferieweekend) - det synes jeg er ret fin stil af Vibeke på guldmailen, så tak til SAS herfra!
     
    Senest redigeret: 20/9/18
    SophieHendriksen, Claus Heine, Kenneth K og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Ovre i det helt lille område, men ikke prøvet før, så derfor: på retur fra Frankfurt her til aften på go, havde de styr på hvor der var free drikkevarer pga diamant. Plejer at skulle vise kortet, men ikke denne gang.
    Maxede den ud på smoothie ;-)
     
    SophieHendriksen, asf, MaleneChristensen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Sikke en fest!
     
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    #sundfest
     
    MaleneChristensen, Ulrik, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Så nu er der også fest hos SAS :)

    Troede kun, det var hos Turkish Airlines. Her synger de i LEGO sikkerhedsvideoen: "There is party in the sky tonight on Turkish Airlines" - frit efterhukommelsen
     
    Henrik Olsen, MaleneChristensen, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Du husker rigtigt! Og hvia man missede den første gang så får man den også på tyrkisk lige efter. Eller er det omvendt! Frygtelig video :)
     
    Henrik Olsen, MaleneChristensen og Henry "Synes godt om dette"
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    En norsk kollega er også blevet træt af den. Hun skulle levere en dags træning, så hun har i 12 uger skulle flyve fra Norge via Istanbul til den by i Tyrkiet, hvor vi har træning. 4 legs med Turkish Airlines hver gang. Derfor har hun set videoen tæt på 50 gange over en 4 måneders periode:eek::eek::eek:
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, silferlood og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Så nu kan hun snart tale tyrkisk - omend det nok ikke forslår på et landbrugskursus:p
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    #vegan
     
    Henrik Olsen, MaleneChristensen, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det kommer vel an på, hvad der er kommet i den smoothie.:D

    ..det har jeg også et par sandfærdige eksempler på ved lejlighed..
     
    Henrik Olsen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  18. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Jeg har sjældent oplevet at skulle vise EBD, da de har det på deres iPads og ellers har jeg blot sagt at jeg er EDB.

    På en nylig tur med en gruppe, hvor vi var 2 EBD, 2 EBG og 12 non-status fik vi alle en gratis drink og fødselsdagsbarnet i gruppen fik en fødselsdagssang fra cabin crew. På turen hjem var en af crew genganger og så ville purser der ikke stå tilbage og der var en runde til alle igen, som havde lyst.
     
    Henrik Olsen, Claus Heine, HenrikM og 7 andre "Synes godt om" dette.
  19. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Tur i dag fra CPH til BRU via ARN. Ifølge tidstabel ville jeg have 45 min. til at nå BRU afgangen i ARN. Maskinen en CRJ900 fra ARN er late incoming og vi bliver forsinket.

    Da jeg lander i ARN er der 10 minutter til planmæssig BRU afgang, CRJ900 fjernparkeres langt bag F-gates, og der holder en bus udenfor som skal transportere pax til terminalen. Så ved jeg godt, at jeg ikke når min afgang .... MEN udenfor holder også en SAS medarbejder og kører (kun) mig direkte til min gate og jeg når min afgang til BRU 4 minutter inden planmæssig pushback. Det var god service, SAS. TAK for det.
     
    Henrik Olsen, obs, Nielspg og 16 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Er på vej hjem fra min mileage run med Lufthansa: IST-FRA-MUC-OSL-MUC-FRA-IST. Det skulle give 10.000 EB point.

    Jeg har naturligvis registreret mit EuroBonus nummer ved reservationen. Det var væk, da jeg skulle tjekke ind i lufthavnen i Istanbul. :eek: Men det klarede den flinke medarbejder fint.

    Jeg blev dog skuffet over, at jeg ikke kunne komme ind i guldloungen i Oslo. Og næsen blev længere, da den flinke dame i receptionen fortalte mig, at der var registreret et nummer hos Turkish Airlines bonusprogram:eek:. Spurgte, om hun kunne ændre det - men det er jo ikke muligt:eek: Jeg så frem til en længere kamp med SAS. Man kan nemlig ikke få point i flere programmer på samme rejse. Og 5000 basis point er da også en klat at vinke farvel til.

    Satte mig straks til at skrive til Diamant mailen. Men var ikke kommet langt, før den flinke dame fra reception kom og fortalte mig, at hun havde rettet i min billet med tilbagevirkende kraft. Så nu kommer mine point automatisk.

    Stor tak til SAS
     
    Henrik Olsen, asf, Bekgaard og 9 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side