Det gjorde i faktisk OK SAS

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 22/12/15.

  1. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    @Kenneth K , du er jo nødt til at have vi andre med til at sørge for dig :D:D:D
     
    Kenneth K, PENSIONISTEN, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Sidder på 22A til LAX fra ARN, flyet har et load omkring 98-99% belægning. Ind kommer fra Biz afdeling en af stewardesserne med en vogn hvor de har is og frugt som åbenbart ikke er blevet spist ude foran. Lækkert og det skal de have ros for.
    Desværre har de også den famøse polarrulle med som jeg ikke engang vil fodre min hund med, hvilket jeg også nævner, så nu er jeg i bad standing :)
    Lagde mærke til i guldstuen i morges at udbuddet af magasiner er lig nul, det samme ser jeg også her i flyet, der er ingen magasiner tilstede, er det endnu en besparelse fra SAS side?
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, SophieHendriksen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Magasinerne var der da jeg var med på samme tur for et par uger siden - men ellers er det jo noget med, at de gerne vil du downloader dem for free igennem appen. Ser faktisk også en del, der sidder i flyet med downloadede magasiner
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Nej det er en enhancement

    Jeg tror Kenneth taler de ofte to -tre måneder gamle magasiner der var i Guldstuen: Alt om heste, friluftsliv, Villmarksliv, How to do business in Skellefteå, Liv, Fit Living, Os med frimærker, Business Traveler osv.

    Jeg har også noteret at hylderne har været tomme den sidste månedstid.

    De har nok ikke kunne finde sponsorer til der vil give dem væk.
     
    PENSIONISTEN, Kenneth K, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er jo fordi alle stjæler de super spændende Gallop, Villmarksliv m.fl. blade hele tiden!!
     
    PENSIONISTEN, SebastianBruun, Kenneth K og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det er vel et slags succes kriterie at bladene bliver stjålet. SAS har netop ramt deres kerne gruppe af rejsende...
     
    PENSIONISTEN, Kenneth K, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Præcis! SAS har forstået hvad der rører sig.
     
    PENSIONISTEN, Kenneth K, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Da jeg var der i onsdags, var hylderne fyldt med et bestemt magasin. Så det er vel en enhancement, at man ikke skal til at vælge mellem alle mulige magasiner.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Min kæreste (EBG) skulle med tanten (SAS Ireland) til LHR i går med sin niece og nevø. Nevøen havde fødselsdag og fyldte 18 (turen var en overraskelse).

    Stewardessen overhørte om fødselsdag/overraskelsestur og kvitterede med Cremant og chips til hele banden. Virkelig god stil af personalet.. those small things matter

    Screenshot 2019-11-23 13.21.52.png
     
    Beaglen, jespersm, Kristian og 17 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    449
    "Synes godt om" modtaget:
    1,367
    Point:
    93
    Fedt med denne tråd.

    Jeg skulle claime nogle EBB point for et par LH-fly 2. NovemberD. en blev udfyldt online, og jeg havde pointene med det samme. :)

    Jeg ved ikke om det er vanlig standard, jeg er jo mest vant til OneWorld :oops:
     
    Beaglen, SophieHendriksen, Nielspg og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Har I set denne video? Virkelig godt synes jeg! Ja, vi skal flyve igen!
     
    Henry, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    I januar 2020 bookede jeg 3xbusiness for Eurobonus point med LX på ruten DXB-CPH for at komme til Danmark på sommerferie juli/august fra Dubai.

    Da Swiss aflyste afgangen blev jeg virkelig glad for at være EBG. Jeg kontaktede SAS på Guldmailen og de var både hjælpsomme og fleksible i forhold til at ombooke både med LH og TK. Trafikken t/r DXB var ikke til at regne med, da udenlandske selskaber ikke har fået lov til at flyve før for tre dage siden. Så det var et sats at ombooke til noget som helst andet end Emirates eller Etihad, men de er jo ikke i Star Alliance, og så var det helt nye billetter for rigtige menneskepenge (og de er DYRE i øjeblikket).

    SAS-damerne var virkelig søde til at prøve at finde den bedst mulige tur for os. Vi valgte selv at ombooke til LH business tre dage senere men kun til FRA og så køre derfra. Alternativet var TK economy tre dage senere eller DXB-IST-FRA-CPH samme dag, og det syntes jeg var for mange mellemlandinger i disse tider hvor det ikke er ret fedt at rende rundt i lufthavne, lounger er lukkede og den 9-årige er ikke meget fan af maskepåbudet.

    Hjemturen er også allerede aflyst af LX, så der er vi ombooket med TK på business på præcis den afgang jeg gerne ville have.

    Så, i en virkelig træls situation følte jeg vi blev hjulpet så godt som muligt af SAS-damerne og det er jeg taknemmelig for. Jeg er ikke helt klar over hvor ofte de gider ombooke award tickets til andre i alliancen, men det var ihvertfald slet ikke noget problem denne gang.

    TAK SAS, så bliver det alligevel sommer på dansk jord.
     
    CHIP, Kenneth K, Ulrik og 8 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side