God lørdag allesammen,
Som EuroBonus Diamond på 10. eller 11. år (husker ikke hvor længe niveauet har eksisteret

) oplevede jeg noget nyt i går.
Da jeg er på vej fra loungen til gaten, for at flyve med SAS til Warszawa ringer min mobil. Jeg tager den og det er SAS gate agenten, der spørger om jeg er ved gaten. Jeg oplyser, at jeg er på vej derud og undrer mig en smule over opkaldet. Hun oplyser mig at flyet er fuldbooket (en lille nervøsitet om hun vil sende mig via STO/OSL eller noget tredje). Hun siger, at hun er nødt til at opgradere nogen til business, men da jeg har et gangsæde og hun kun har et vinduessæde ledigt, så vil hun høre om det er OK at opgradere mig til business. Jeg tænker ikke nogen her er i tvivl om svaret

I gaten oplyser hun, at der desværre nok ikke vil være mad cateret til mig og håber det er OK. Det kan jeg selvfølgelig ikke brokke mig over og det var heller ikke vigtigt for mig, da jeg alligevel skulle spise, når jeg kom frem.
Der vag dog up-cateret, så jeg får mad ombord på flyvningens- ikke det samme som andre eller det der stod på menuen, men mad fik jeg.
Jeg har masser af gange fået courtesy upgrades på longhaul flyvninger og op ups, men jeg er aldrig blevet ringet op på min telefon og spurgt om dette. Det synes jeg faktisk var en rigtig god service!
Jeg fløj med SAS Link, som så mange gange før. Det er altid en smule anderledes, da det ofte ikke er skandinavisk talende personale, hvilket for mig ikke har nogen betydning og besætningen er altid venlig. Det var en busgate og jeg er med første bus til flyet. Efter jeg har sat mig og de resterende rejsende med samme bus er kommet ombord, kommer stewarden ned til mig, giver mig en flaske vand og siger "welcome back". Dette tror jeg bestemt ikke er "normal service", men blot stewardens egen måde at byde mig velkommen på.
Alt i alt var det en rigtig god oplevelse at flyve med SAS i går (som så mange andre gange), men denne tur vil jeg sent glemme.
Spørgsmål? Har SAS en kampagne jeg har overset? Jeg synes altid jeg læser reklame-mails fra SAS! Jeg har en Economy Light billet og jeg fik 200 statuspoint og 350 bonuspoint - det er dobbelt op![
Click to expand...