En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Det er da utroligt. Nu har jeg for 3. gang på en måned måtte skrive til diamant-mailen: Min pointoversigt bliver ikke opdateret. Så det lader til, at fremover bliver den faste ugentlig rutine:
    • Tjekke min pointoversigt
    • Give feedback på SAS hjemmeside, når saldoen er opdateret mens den detaljerede oversigt ikke er det.
    • Vente et par dage - og tjekke. For derefter at skrive til diamantmailen.
     
    Claus Heine og OIB "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Har I også problemer med at SAS appen viser kommende rejser selvom de er ændret?

    Jeg har via Lufthansas hjemmeside bestilt en rejse, der siden er ændret af Lufthansa. Men SAS-appen viser min "gamle" rejseplan. Andre, der har oplevet dette?
     
    Claus Heine, PENSIONISTEN og frankbrix "Synes godt om dette"
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ny opdatering af blog... - oh no:

    ".. Much attention has been focused on moving towards offering full functionality on the new site – that is, eliminating the need to redirect travelers to our old site for services that may be missing on the new one.

    We understand that is a pain point for many people. This is why this week’s release in particular has centered on replacing redundant functions and making the site more efficient and mobile friendly..... "

    https://www.sas.dk/flyv-med-os/andet/sas-development-blog/
     
    Claus Heine, Henry, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,152
    "Synes godt om" modtaget:
    4,524
    Point:
    113
    Stakkels de service folk der sidder på SAS telefonlinie, nu får de for alvor travlt.
     
    Claus Heine, Henry, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,110
    "Synes godt om" modtaget:
    4,742
    Point:
    113
    tillæg.png Ja, det har du nok ret i. Sådan ser skærmen ud, når jeg klikker på "Tilføj tillægstjenester her". Lidt morsomt........o_O
     
    Claus Heine, Kenneth K, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. flyvendeFF

    flyvendeFF Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Hej Henrik, yeps har prøvet det samme - fandt dog ud af at man skal refreshe den enkelte booking hvis den ændres, cancelleres etc.;
    vælg; Home - My Bookings
    nederst til venstre ved hver fly afgang er dato/tid for sidste refresh. Hvis du trykker på refresh ikonet (do to pile) opdateres info på reservationen

    Det virker i hvert fald ved SAS bookinger, mht LH så har jeg ikke prøvet det
     
    Kristian, T4L, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det er prisen for at være Diamant - I har så mange rejser og point, at I ikke forventes at sidde og fedte med tallene som en gammel pensioneret regnelærer.:p:p:p

    For vi andre dødelige bliver det fint opdateret, både med point fra flyvninger og DanTaxi.:)
     
    Kenneth K, Henry, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Point for turene med Dantaxi ruller heller ikke ind på kontoen. Bestilte turene via appen, som tidligere har virket fint. Men nu ser det ud som om alle partnere i EuroBonus familien har rottet sig sammen.
     
    Kenneth K og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  9. LasseBauer

    LasseBauer Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    123
    Point:
    33
    Er blevet kastet frem og tilbage mellem SAS og deres partnere den seneste uge. Senest i går og i dag, hvor de påstod asos ikke var partner, på trods af det link de selv sendte understøttede det.

    Derudover problemer med deres hotels.com samarbejde. Her bliver pointene ikke indberettet, så de var tabt.

    I alt 3500 point. Må se det som tabt.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Havse

    Havse VIP medlem

    Beskeder:
    100
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    63
    Har samme problem, bestilt som vanligt, men blev hentet af TaxaNord, deres nye samarbejdspartnere, tænkte med det samme det nok skulle gå galt. To ture, ingen point.

    Men.. når opdateringerne på EuroBonus siden kører som en pose nødder, så er det sq lidt svært at sige hvor i bremsen det hænger..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Som sagt; fik point i sidste uge for taxa.:) Holdt ikke øje med det dagligt, men kom vel 5-6 dage efter kørslen.

    Afventer hotellets point, men der kan jo også være langt fra Rom, hvis de sender dem med Alitalia...:oops:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Det blev jeg da også - i hvert fald 2 gange :oops::oops::oops: Men jeg blev også hentet af en Dantaxi én gang :):):)

    Har lige tjekket mine kvitteringer. Der står tydeligt 4 x 48 / Dantaxi og mit EB nummer fremgår også klart af kvitteringen.

    På Dantaxis hjemmeside, kan jeg stadig finde beskrivelsen af optjeningen af EuroBonus point:
    http://www.dantaxi.dk/SAS-EuroBonus

    Men det er sværere at finde tilsvarende information på SASs hjemmeside. Den eneste oplysning er Dantaxis logo
    https://www.sas.dk/eurobonus/partners/marktransport/dantaxi/

    Er samarbejdet ophørt - eller er hjemmesiden blot ikke opdateret?
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  13. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Nogen der ved hvordan man reserverer sæder i øjeblikket?

    Kan kun komme ind på den internationale side flysas-side, hvor man kan komme på den gamle "Your Booking-side". Men kan ikke komme ind på den danske hvor jeg har booket billetter. Køb sæde/reserver er blokeret på den nye SAS under mine bookinger.
     
    Senest redigeret: 6/5/17
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Nogen der ved om NOGET virker for SKIT i dag??? o_Oo_Oo_O
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.
  15. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,618
    "Synes godt om" modtaget:
    4,657
    Point:
    113
    Virker classic siden måske? classic.sas.dk
    Eller måske du kan via den norske eller svenske side
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.
  16. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Nej desværre ikke. Giver ingen mening at lukke ned for det, når det ikke virker på den nye side.:rolleyes:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hvad med app? Eller ring da til SAS?
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.
  18. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    577
    "Synes godt om" modtaget:
    1,488
    Point:
    93
    Jeg har ikke fået nogen dantaxi point i lang tid! Jeg kan ikke tjekke op på det da jeg kun kan se jeg får point men den opdatere intet under aktiviteter.

    Det er helt håbløst lige nu.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. copenhagenboy

    copenhagenboy VIP medlem

    Beskeder:
    125
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    63
    Fik følgende mail fra DanTaxi

    "Hej xxxxxxx
    Tak for din mail.

    Efter Vi er blevet lagt sammen med TaxiNord, har Vi oplevet en del problemer, ved registrering af point.
    Pt. Bliver pointene ikke registret på jeres EuroBonus konto, men de er optjent, da aftalen med SAS forsat er gældende.

    Du kan derfor stadig optjene point, dog er der bare en lang leveringstid på modtagelsen af pointene.

    Vi arbejder på sagen, og håber der snart er en løsning, så I snart vil modtage de korrekt optjente point.
    Med venlig hilsen
    Xxxxxxxxx

    4x48 DanTaxi


    [​IMG]

    4x48 Dantaxi"
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Virker heller ikke via app - ikke så vigtigt at jeg gider ringe, da det er ligner, at der masser af plads. Bare irriterende, at deres systemer ikke virker, og at de har lukket for adgang til den gamle løsning.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side