En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,157
    "Synes godt om" modtaget:
    4,540
    Point:
    113
    Mail fra SAS i dag:

    "VI MIGRERER EUROBONUS TIL ET NYT SYSTEM 12.–15. MAJ
    Den 12.–15. maj migrerer vi til et nyt EuroBonus-system. I den forbindelse vil det ikke være muligt for vores EuroBonus-medlemmer at logge på deres konto. Flytningen kommer ikke til at påvirke allerede bookede bonusrejser, SAS Appen, adgang til Fast Track eller besøg i vores lounges. Men det vil ikke være muligt at bruge optjente point til at booke rejser, hotel, lejebil eller til at opgradere.

    I weekenden den 12. –15. maj kan EuroBonus-medlemmer heller ikke bruge point til at handle ombord eller betale med point hos en EuroBonus-partner, og flytningen vil også påvirke visse fordele som at give Sølv- og Guldkort væk.

    Vi forventer at have gennemført flytningen mandag den 15. maj. Vi beklager ulejligheden og håber på jeres forståelse og tålmodighed."

    What can go wrong ;)
    Jeg tager ihvertfald screenshots af min pointstatus!
     
    tbh, Henrik Olsen, Schwert og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,406
    "Synes godt om" modtaget:
    5,893
    Point:
    113
    Åååhhh nej. Det kan kun ende i lort. :confused::confused:
    Men tænk de varsler det, det da altid noget.o_O
    Skal sandsynligvis afsted i netop den weekend, jeg forudser mine point ikke kommer ind på kontoen:eek:
     
    tbh, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Livrem og seler: https://www.sas.dk/eurobonus/system-upgrade/

    WELCOME BACK TO EUROBONUS ON THE NEW SYSTEM.


    The migration of our new EuroBonus system is now completed and available to all of our 4, 8 million members.

    Most features will work as usual, but we expect a few minor disturbances over the coming period. We thank you for your patience and we are doing everything we can to resolve any issues in the fastest possible way.

    We will continuously keep you up-to-date about the progress on this page.



    Best regards,

    SAS EuroBonus
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    577
    "Synes godt om" modtaget:
    1,488
    Point:
    93
    Min eurobonus aktivitetsliste er opdateret.
     
    Henry og Claus Heine "Synes godt om" dette.
  5. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Alt andet ville også være useriøst.:cool: Ingen kan garantere at alle fejl er fundet uanset antal testrunder og uanset tilgængelige ressourcer.

    "Houston, we got a problem.."
     
    Henry og Grisefod "Synes godt om" dette.
  6. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Ovenpå opdateringen: Min EBD fremgår som EDG og derfor kan jeg nu kun forære et sølvkort væk :(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ja, men du kan kun se aktivitet et år tilbage... - så lad os da håbe de ikke har slettet alt derefter eller det bare bliver loadet stille og roligt i baggrunden...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. flyvendeFF

    flyvendeFF Medlem

    Beskeder:
    38
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    min profil sim rimelig pænt migreret ud - fly statstikker/point/rejser ser ud til at være korrekte, men hotel optjening er tilsyneladende gået i '0' (har egentlgit aldrig bemærket den statistik før, så måske ny...)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men de har da haft, erhm, 3 dage til det... - så havde da forventet det var fikset, hvis Danske Bank kan gøre det over en weekend, kan jeg vel da også forvente at SAS kunne det...

    Se på SAS track record, har de da kastet sig ud i nget halvfærdig noget, såsom deres hjemmeside...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    939
    "Synes godt om" modtaget:
    2,772
    Point:
    93
    Der står i FAQ'en, at det skulle være tilbage i slutningen af maj.
     
    Kristian, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  11. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    577
    "Synes godt om" modtaget:
    1,488
    Point:
    93
    Det samme her - jeg har dog givet et guldkort ud... så spørgsmålet er om man skal give et sølvkort væk nu hvor det er muligt...
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,138
    "Synes godt om" modtaget:
    8,217
    Point:
    113
    App'en siger mine point fra før opdateringen udløber i november. Point fra efter opdateringen i 2021... Super smooth opdatering..
     
    frankbrix og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Søren S

    Søren S VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    53
    Mine oplysninger kan ikke hentes - og jeg står hverken som det ene eller det andet på sitet. Sådan føles det altså at være statusløs:( Mon ikke de får styr på det snart.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Tror du at bankernes migrering til en ny IT-platform altid foregår uden en eneste fejl, der skal rettes op på? :eek:
    Tro mig, der opleves også 'ups'-er dér :confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    577
    "Synes godt om" modtaget:
    1,488
    Point:
    93
    Alle mine point udløber nu 31 december 2017...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
    og mine marts '18 og før opdateringen var det december ' 49, min udløbsdato er nok et sted imellem de to tidspunkter.
     
    Senest redigeret: 15/5/17
    PENSIONISTEN, Schwert, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,654
    "Synes godt om" modtaget:
    26,815
    Point:
    113
    Hvad med bonusrejser etc - er de priser korrekte eller er der fundet fejl?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    381
    "Synes godt om" modtaget:
    639
    Point:
    93
    Alt står korrekt her
    Jeg mangler dog stadigt point fra Mofibo, har du hørt mere fra dem @Henrik Olsen ?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Lige nu får jeg ikke EuroBonus oversigten op overhovedet:

    upload_2017-5-15_20-40-47.png

    Kedeligt...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,578
    "Synes godt om" modtaget:
    13,172
    Point:
    113
    Tjek lige perioden.

    Jeg fik mit diamant-kort fornyet 1 maj - og jeg kan nu give et sølvkort væk i perioden 1. maj 2017 - 30. april 2018.

    Jeg vil hellere vente på, at fejlen rettes, end at jeg mister muligheden for at give et guldkort væk.
     
    Flyvefisken, PENSIONISTEN og Claus Heine "Synes godt om dette"

Del denne side