En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Kender godt den funktion. Den er der bare ikke mere.
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,452
    Point:
    113
    Hmm jeg brugte den for godt en uge siden?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Der var du heldig! Jeg skal hjem fra Hannover i morgen. Når jeg prøver at klikke på check-in på sas.dk, så går hjemmesiden bare helt i koma og skærmen i sort. Heldigvis lykkedes dog at tjekke ind på flysas.com.
     
    MaHA og Henry "Synes godt om" dette.
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Har lige fået dagens chok på SAS' hjemmeside.

    Jeg gik ind for at ville se, hvad det ville koste at ændre en eksisterende booking. Efter at have klikket på "Change booking" linket fik jeg dette smidt i ansigtet:

    upload_2017-6-11_16-42-47.png

    Spørg lige om hjertet sad helt oppe i halsen på mig der :eek::eek::eek:

    Det ser dog ud til at bookingen stadig findes, men for h****** SAS.... Ahhhhh! :mad:
     
    tbh, Nicki Lolk Sørensen, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    Ja, skandale SKIT. Mine point fra EB point migrationen midt i maj er endnu ikke på plads. Der er ellers kommet en melding ud på FAQ pr 31.maj, at alt fra migrationen er completed !!! I min frustration har jeg skrevet en nasty mail, om jeg skal fortryde den, ved jeg ikke, jeg er heldigvis i ZRH i morgen, når de modtager den ...
     
    tbh, Kristian, obs og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Sig mig, er jeg blevet helt skør eller er der ingen menupunkt for at se optjeningsoversigten mv. længere? Der er lidt indstillinger og en minimal dashboard med nogle uinteressante nøgletal, men hvor er alt andet??!!! o_Oo_Oo_O
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det skal jo ikke være nemt - det er jo SAS!:rolleyes:

    Jeg finder det ved at klikke på menuen øverst til venstre og klikke "pointoversigter" under Eurobonus:
    Skærmbillede 2017-06-22 kl. 11.38.07.png

    Derfra kan man klikke sig videre til de fleste oplysninger.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Det var min ege optjente point jeg tænkte på. "Sjovt" nok er der nu dukket en Mit Eurobonus knap op i dashboardet efter jeg lukkede fanebladet og loggede ind i påny. Nemt skal det i hvert fald ikke være :rolleyes:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ar ok, sorry. Jeg læste med hovedet under armen:rolleyes:;)

    De har også en lille bug med, at hvis man logger ind på ens egen konto, ud igen og så ind med f.eks. konens login, så viser den lige kort den samlede point status fra forgående login - skide lækker sikkerhed I har der venner!:confused:
     
    Erwin Lansing, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  10. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Lidt ros til det nye SKIT, da bonuspoint nu dukker op med det samme efter man har annulleret en bonusrejse.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    239
    "Synes godt om" modtaget:
    568
    Point:
    93
    Ud og hjem samme dag - check in problemer.

    Andre der har knækket koden?
    Har ofte ud/hjem samme dag og bøvlet altid med checkin på hjemturen, der ret beset jo ikke er åben for checkin på samme tid som udturen. Det skal nævnes at jeg er EBsilver, så har ingen sædereservation ved booking og må derfor slå til hurtigt for ikke at ende ved toiletterne.

    Sidst spurgte jeg gatemanageren ved boarding på udturen, der kunne oplyse at jeg da var checket ind på hjemturen og havde sæde. Hun kunne sågar printe mig et boarding kort, selvom app og SAS.dk meldte at jeg kun var checket ind på udturen og ikke hjemturen. Øh..?

    Når man ringer til SAS aner de intet, så har skrevet til skit. For det er pænt træls med bøvl.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Nok ikke den letteste løsning, men: Når jeg rejser fra AAR til CPH (og retur sammedag) får jeg begge ture på samme boarding kort - så måske skal du bare printe det i lufthavnen, på udrejsen. Som sagt ikke den letteste løsning - men nok håndterbart.
     
    MaHA og SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Oplever det samme, også selvom retur er den følgende dag, men inden 22 timer. I det sekund man er landet på destinationen kan man så lov at tjekke ind til hjemturen
     
    Henry og MaHA "Synes godt om" dette.
  14. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Har luret et mønster i det: hvis returen er efter 18ish, får man ikke lov før på dagen, men er den før, gør man.
     
    flyvendeFF, Henry, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    Når jeg dropper min bagage om morgenen i CPH beder jeg altid om at få retur flighten checked in. (Man behøvs ikke at vente til man er fremme på destinationen).
    @MaHA , hvis du vil sikre dig et godt seat så tidligt som muligt til din retur flight, så check in i cph før afgang, du kan måske endda checke ind midt om natten.
    Det skal jeg da for resten selv prøve i nat, jeg skal til GVA i morgen tidlig - jeg må se om det lykkes at checke retur´en ind i nat .....
     
    Senest redigeret: 25/6/17
    Henry, Ulrik og MaHA "Synes godt om dette"
  16. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    239
    "Synes godt om" modtaget:
    568
    Point:
    93
    Tak for flere input. Det mærkelige er, at jeg 1-2 gange har prøvet via SAS.dk, hvor det faktisk lykkedes at checke begge ind, fordi det var samme dag og booking nr.

    Men om det var pga inden 18 på retur flight eller lign ved jeg nu ikke. Måske der er et min/max antal timer mellem før den gør det?

    Jeg venter med spænding på mail fra SAS, men har lidt på fornemmeren at jeg ikke får det helt opklaret;-)
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  17. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Gør det samme hvis jeg tjekker ind, men i Europa rejser jeg aldrig med check-in bagage (det kan rulles meget sammen i sådan en gammel rejsetaske). Hvis jeg har tid beder jeg dem om at gøre i skranken i dagligstuen (downstairs) i SAS loungen.
     
    MaHA og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry og MaHA "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    SAS development Blog med updates, jeg citerer:

    "..After the summer, for example, you’ll be able to save your credit card details in your profile. You’ll also be able to save flight searches, making travel planning a lot easier."... - men det bliver jo revolutionerende, men nej nej altså... kender næsten ikke en site, hvor man ikke kan gemme sine kreditkortdetaljer...

    https://www.sas.dk/flyv-med-os/andet/sas-development-blog/#/booking
     
    Henry, Ulrik, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Ja, det er godt nok revolutionerende. ---det er lang vej for SKIT hvis vi er på det niveau på den digitale udviklingskurve.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side