den gemmer også kreditkortinfo i appen og pas-info så den automatisk udfylder APIS når man tjekker ind... men det har vidst været i app'en i over 2 år! utroligt at de ikke har ødelagt den endnu
vi er allerede igang... https://www.sas.dk/traffic-information/info/ - troede SAs havde inddraget ferie? (Updated 12:04 CET 27 JUN 2017) SAS Sales & Service oplever lige nu en stigning af indkommende telefonsamtaler. Vi undskylder de uventede lange ventetider lige nu. Vi gør alt for at forbedre situationen. Venligst se almindelig information omkring fly, bagage, check in, assistance, feedback, vilkår og anden information på Rejseinfo eller håndter din booking på Mine rejser eller i SAS app. Alt efter hvilken billet kategori du har, kan du også ændre eller afbestille SAS billetter via SAS app.
DSGM #2 må lige have luft igen... Nu er den så åbenbart også gal med sædereservationer. Får lige nu dette smidt i hovedet når jeg prøver at reservere sæde. Nogen der har set den her før?
Det lykkedes vist også for mig til sidst, men blodtrykket nåede da lige at blive let forhøjet efter at have klikket rundt på siden en hel del gange. Det er simpelthen ud over min fatteevne hvordan SAS kan mene at det er den rigtige måde at udvikle et IT-system på. Jeg læste i en artikel en udtalelse fra SAS hvori det hed, at hjemmesiden står for omkring en tredjedel af salget (hvis jeg husker ret). Hvordan hænger det sammen med at man udvikler hjemmesiden på en måde, hvor man kunne tro at det var et eller andet tilfældigt "skuffeprojekt". Nu har hjemmesiden trods alt været i beta-test og produktion i ca. et år og stadigvæk er den smækfyldt med fejl. Jeg ved dog også udmærket godt at der ligger mange systemer og gemmer sig bagved selve hjemmesiden, men jeg synes nok alligevel at de har gjort et temmelig dårligt stykke arbejde.
Gik det igennem sas.dk eller flysas.com? flysas.com kan vist stadig give den gamle check-in box, hvis man ikke vælger sprog. Men om den kan vælge sæder, ved jeg ikke.
Det var via det nye site. Jeg har ikke tidligere oplevet problemer lige på det punkt. Men samtidig er jeg ikke forundret over at SKIT og deres leverandør ikke formår at "holde sammen på stumperne" så at alt som virkede i går, også virker i morgen.
Det ser ud som at SAS har sat i hvert fald dele af det gamle site op igen. Se på https://classic.sas.dk/?ref=d360 Der findes også et link nederst på den nye hjemmeside. Måske har de endelig indset at de har klodset godt og grundigt i det med den nye hjemmeside.
Nu er det jo i og for sig heller ikke første gang, at SAS klodser i det med noget og må træde tilbage. Så helt forundret er man jo ikke...
Sikke et rod. Mine FB point fra KLM flyver da fint ind på kontoen indenfor få dage Hvilket er godt. Klokken har slået juli og jeg kan se jeg netop er når halvvejs i optjeningen til guld igen.
Mangler flyvninger fra 22/6, 28/6 og 30/6. Alle SK. Men som post i en anden tråd kan det måske være en fordel ift. MC status.