En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    upload_2017-7-7_14-29-16.png

    MESSAGE
    (Updated 09:30 CET 07 July 2017)



    SAS Sales & Service oplever lige nu en stigning af indkommende telefonsamtaler.

    Vi beklager de uventede lange ventetider lige nu. Vi gør alt for at forbedre situationen. Venligst se almindelig information omkring fly, bagage, check-in, assistance, feedback, vilkår og anden information på Rejseinfo eller håndter din booking på Mine rejser eller i SAS app. Alt efter hvilken billetype du har, kan du også ændre eller afbestille SAS billetter via SAS app.

    En forbedret basisversion af SAS Classic er nu lanceret i Norge, Sverige og Danmark. De nye hjemmesider vil fortsat være tilgængelige med alle vores servicetilbud.

    Funktionaliteten på SAS Classic er begrænset sammenlignet med de nye hjemmesider. Du kan bruge SAS Classic til at:

    · Booke SAS-billetter, inkl. bonusrejser (ikke kampagner)

    · Booke SAS Travel Pass og ungdomsbilletter

    · Checke ind

    · Administrere din rejse (inkl. annullering inden for 24 timer efter booking)

    SAS Classic http://classic.sas.dk/ er tilgængelig for at sikre en tilfredsstillende kundeservice mens de nye hjemmesider er under udvikling.



    Vi har modtaget feedback fra kunder som viser at brugeroplevelsen på de nye hjemmesider ikke er optimal, og vi er naturligvis lydhøre for disse tilbagemeldinger. SAS arbejder intensivt for sikre at de nye hjemmesider skal nå deres fulde potentiale. Mere information om dette arbejdet følger om kort tid.

    https://www.sas.dk/traffic-information/info/#/booking
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg ville være stærkt overrasket hvis det ikke var tilfældet. Foruden hvad det må have kostet i ekstra ressourcer i kundeservicecentret.
     
    Kristian, Henry og OIB "Synes godt om dette"
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Servicemedarbejderne har jo selv "disset" den på en pæn måde, når man ringer ind...
     
    Kenneth K, Henry og obs "Synes godt om dette"
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det tør svagt antydes. Jeg tror at de sidste 4-5 stykker jeg har talt med derinde, alle har været enig i at den hjemmeside virkelig ikke har været nogen succés.
     
    Kenneth K, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Farcen vil ingen ende tage, på deres classic.flysas.com står så nu under "My SAS":

    Skærmbillede 2017-07-10 kl. 21.38.23.png
    Det er jo efterhånden en nedsmeltning af deres systemer. Av av.
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  6. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Hold på hat og bonus point, de roder med det i nat :eek::eek::eek:
    IMG_0007.jpg

    Alt kan ske denne nat:confused:
     
    Kenneth K, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Sælg sælg sælg ;-)
     
    Kenneth K, Peter F., isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Man tør jo knapt at kigge... Men det ser dog ud til at vi også har overlevet denne gang.
     
    Henry, Kenneth K, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    AHHHH... ikke helt...

    2017-07-19 08.29.54.png
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Tjaaa, ugler i mosen....:rolleyes:

    IMG_0009.jpg
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Har lige talt med kundeservice angående en bonusrejse med La Familia til Californien og de kan ikke komme ind i EB systemet i dag, da en opdatering trækker ud! Ring igen i morgen, men nu ringer hin til mig i morgen
     
    PENSIONISTEN, Henry, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Har nogen oplevet at det tager op til 24 timer at få udstedt en *ny* e-ticket ifm en sked change, eller er det måske SKIT :
    1. Jeg fik en mail med 2 sked changes, en ud- og en hjemrejse til/fra MIA i oktober
    (stadig i sommerprogrammet).
    2. Udrejsen er tidligere lagt et døgn og retur rejsen går nu via OSL. - Det er ok med mig, men to fly er jo nok slået sammen begge rejsedage, dvs færre seats at vælge imellem ...
    3. Når jeg forsøger at gå ind i reservationen, svarer den "e-ticket stadig under udarbejdelse" og kundeservice meddeler, at de heller ikke kan reservere seats, og at der kan gå op til 24 timer ... Det er da helt godnat, sådan en e-ticket tager da normalt blot en brøkdel af et sekund SKIT SKIT SKIT shame on you.
     
    tbh, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det ser ud til at det i aften er mindre 'Now' og mere 'Never' :rolleyes:

    upload_2017-7-20_19-8-11.png

    Det håbløse SKIT...


    /DSGM #2
     
    Ulrik, RasmusH, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Skriv til Diamant mailen for at få et brugbart svar!!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Fik en mail med at jeg kunne checke ind på min CPH-PVG flyvning i foregårs. Det var rigtigt nok mit bonus nummer der stod på reservation, men en frk. Chang eller Wang eller sådan noget der skulle flyve... Gad vide om hun har fået nogle fordele af det.. og om jeg får nogen point?
     
    SophieHendriksen, Henry, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113

    Lyder ikke helt betrygende. Check lige pointopgørelsen igen

    En lille historie (hvor jeg ikke kan give SKIT skylden):
    Checkede ind I EWR til CPH - fik boarding kort med mit navn, godt nok en lidt alternative stavemåde - men der sker af og til grundet danske karakterer. I loungen får jeg samt en med et næsten identisk navn besked om at henvende os: Vi er begge blevet checket ind under samme navn (hans) , samme sæde m.m. ! Løsningen blev jeg fik nyt sæde, nyt boarding kort - og pointene dukkede sørme også op. Det undrer mig stadig at man kan checke to personer ind I samme navn.
     
    tbh, Henry, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ha, ha Diamant mailen .... du skulle bare vide hvor meget jeg har kämpet med dem ang. manglende point fra Eurobonus migreringen i maj (mangler ca. 125.000 point i kategorien "flyvne point").
    De sagde konsekvent at der ingen fejl var !! Saa gik den gamle her til hovedkontoret i STO. Efter flere rykkere fik jeg en undskyldning og indrömmelse : at der var en fejl og at jeg manglede point` ene.
    Lige nu sidder jeg i GVA, men naar jeg er hjemme igen, saa sker der ting og sager med de seats paa min MIA tur, for nu staar der minsandten i min reservation, at jeg kan köbe seats !!! Hele rejsen er booked paa PLUS og jeg er EBD !!!! God dav mand ökseskaft.
     
    tbh, Henry, obs og 5 andre "Synes godt om" dette.
  18. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Altså der er nogen der roder med min bonuskonto. Pludselig dukker der 1200 point op fra en hotel overnatning i november!:confused::confused:
    Men bedre sent end aldrig:rolleyes:
     
    Henry, asf, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    For en sas flyvning foretaget mandag er der i dag torsdag stadigvæk ikke kommet point... utroligt..
     
    Henry og clager "Synes godt om" dette.
  20. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Standard :(
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side