MESSAGE (Updated 09:30 CET 07 July 2017) SAS Sales & Service oplever lige nu en stigning af indkommende telefonsamtaler. Vi beklager de uventede lange ventetider lige nu. Vi gør alt for at forbedre situationen. Venligst se almindelig information omkring fly, bagage, check-in, assistance, feedback, vilkår og anden information på Rejseinfo eller håndter din booking på Mine rejser eller i SAS app. Alt efter hvilken billetype du har, kan du også ændre eller afbestille SAS billetter via SAS app. En forbedret basisversion af SAS Classic er nu lanceret i Norge, Sverige og Danmark. De nye hjemmesider vil fortsat være tilgængelige med alle vores servicetilbud. Funktionaliteten på SAS Classic er begrænset sammenlignet med de nye hjemmesider. Du kan bruge SAS Classic til at: · Booke SAS-billetter, inkl. bonusrejser (ikke kampagner) · Booke SAS Travel Pass og ungdomsbilletter · Checke ind · Administrere din rejse (inkl. annullering inden for 24 timer efter booking) SAS Classic http://classic.sas.dk/ er tilgængelig for at sikre en tilfredsstillende kundeservice mens de nye hjemmesider er under udvikling. Vi har modtaget feedback fra kunder som viser at brugeroplevelsen på de nye hjemmesider ikke er optimal, og vi er naturligvis lydhøre for disse tilbagemeldinger. SAS arbejder intensivt for sikre at de nye hjemmesider skal nå deres fulde potentiale. Mere information om dette arbejdet følger om kort tid. https://www.sas.dk/traffic-information/info/#/booking
Jeg ville være stærkt overrasket hvis det ikke var tilfældet. Foruden hvad det må have kostet i ekstra ressourcer i kundeservicecentret.
Det tør svagt antydes. Jeg tror at de sidste 4-5 stykker jeg har talt med derinde, alle har været enig i at den hjemmeside virkelig ikke har været nogen succés.
Farcen vil ingen ende tage, på deres classic.flysas.com står så nu under "My SAS": Det er jo efterhånden en nedsmeltning af deres systemer. Av av.
Har lige talt med kundeservice angående en bonusrejse med La Familia til Californien og de kan ikke komme ind i EB systemet i dag, da en opdatering trækker ud! Ring igen i morgen, men nu ringer hin til mig i morgen
Har nogen oplevet at det tager op til 24 timer at få udstedt en *ny* e-ticket ifm en sked change, eller er det måske SKIT : 1. Jeg fik en mail med 2 sked changes, en ud- og en hjemrejse til/fra MIA i oktober (stadig i sommerprogrammet). 2. Udrejsen er tidligere lagt et døgn og retur rejsen går nu via OSL. - Det er ok med mig, men to fly er jo nok slået sammen begge rejsedage, dvs færre seats at vælge imellem ... 3. Når jeg forsøger at gå ind i reservationen, svarer den "e-ticket stadig under udarbejdelse" og kundeservice meddeler, at de heller ikke kan reservere seats, og at der kan gå op til 24 timer ... Det er da helt godnat, sådan en e-ticket tager da normalt blot en brøkdel af et sekund SKIT SKIT SKIT shame on you.
Fik en mail med at jeg kunne checke ind på min CPH-PVG flyvning i foregårs. Det var rigtigt nok mit bonus nummer der stod på reservation, men en frk. Chang eller Wang eller sådan noget der skulle flyve... Gad vide om hun har fået nogle fordele af det.. og om jeg får nogen point?
Lyder ikke helt betrygende. Check lige pointopgørelsen igen En lille historie (hvor jeg ikke kan give SKIT skylden): Checkede ind I EWR til CPH - fik boarding kort med mit navn, godt nok en lidt alternative stavemåde - men der sker af og til grundet danske karakterer. I loungen får jeg samt en med et næsten identisk navn besked om at henvende os: Vi er begge blevet checket ind under samme navn (hans) , samme sæde m.m. ! Løsningen blev jeg fik nyt sæde, nyt boarding kort - og pointene dukkede sørme også op. Det undrer mig stadig at man kan checke to personer ind I samme navn.
Ha, ha Diamant mailen .... du skulle bare vide hvor meget jeg har kämpet med dem ang. manglende point fra Eurobonus migreringen i maj (mangler ca. 125.000 point i kategorien "flyvne point"). De sagde konsekvent at der ingen fejl var !! Saa gik den gamle her til hovedkontoret i STO. Efter flere rykkere fik jeg en undskyldning og indrömmelse : at der var en fejl og at jeg manglede point` ene. Lige nu sidder jeg i GVA, men naar jeg er hjemme igen, saa sker der ting og sager med de seats paa min MIA tur, for nu staar der minsandten i min reservation, at jeg kan köbe seats !!! Hele rejsen er booked paa PLUS og jeg er EBD !!!! God dav mand ökseskaft.
Altså der er nogen der roder med min bonuskonto. Pludselig dukker der 1200 point op fra en hotel overnatning i november! Men bedre sent end aldrig