lidt usikker på hvor den skal postes, men andre der har scoret et ekstra point i går? Måske nogen der kan hjælpe med hvad pokker det kan være fra?
Det er da godt at bankerne ikke er lige så inkonsistente og længe om at bogføre penge på kundernes konti. Tænk engang hvis det skulle tage en uge eller mere...
Det stikker vist helt af for SAS check-in service på online/mobil for tiden. Har endnu en gang en tur/retur samme dag på samme res. nr. OG det har SAS ikke helt styr på. Udturen er helt efter bogen checked-in. MEN kan ikke checke ind på hjemturen, selvom sas.dk og app siger at den er åben for check-in. Har ringet til dem hver gang dette er sket, men det virker ikke som om det er top-priority for dem lige pt ;-) Men suk... må bare glæde mig over at det lykkedes mig at allokere sæder på hjmeturen. Så må vi håbe at gaten eller lounge-staff kan hjælpe ved udrejsen. Får nu også både SMS og mail om at jeg kan checke ind... suk suk. Håber de gider fikse det - alternativet er at booke ud og hjem på hver sin billet. Så ryger der desværre bare noget sikkerhed ved en evt. cxl.
Det er nu en uge siden jeg gennemførte en SAS flyvning, men har ikke fået pointene på denne flyvning, men den jeg gennemførte i fredags (samme billet), der er pointene strøget ind... hmm...
DSGK, ja, især efter det stunt de har lavet med min MIA tur i oktober. Jeg tror, at når jeg kommer hjem efter turen, vil jeg sende regningen på den ekstra overnatning, som sas har været skyld i. Jeg valgte samme hotel (Intercontinental inde ved havnen), som jeg har booked til mit ophold, hvor en ekstra overnatning ikke er helt billig.
Gør du bare det. I januar fjernede de en aftensafgang på min endagstur til TXL, så jeg skulle ud og hjem med samme fly. Jeg ringede og brokkede mig og fik at vide jeg kunne ændre min hjemrejse til dagen efter og de ville betale for overnatningen. Jeg boede på Crowne Plaza Postdammer Platz.
Det går godt med hjemmesiden med betryggende oplysninger. I dag bød jeg på en opgradering og fik følgende afslutning: Heldigvis var oplysningen "There was an error" ............... en fejl. Jeg fik nemlig en emailbekræftelse af mit bud. Så måske var det bare information til brugeren, at SAS nu har erkendt at den nye website helt generelt var en "error"?
Jeg fik samme svar ... there was an error ... saa jeg var da noget spaendt paa resultatet, men baade sk402/sk2615 idag 08aug cph-arn-gva blev upgraded.
Ny enhancement på vej så point kun gælder et år, eller bare det sædvanlige talentløse makværk fra SKIT:
Det skal siges at jeg nu har fundet ud af hvad det ene point er. I slut marts skiftede jeg mit norske telefonnummer via dette link: https://onlineshopping.flysas.com/no/pepcall/7538/ Dengang hed tilbuddet 1458 point per 100 kr ved køb. Da jeg ikke havde fået point havde jeg prøvet at retro claime. Det gik ikke så godt så sendte dem en mail. Det var en fejl jeg havde fået et point, men fik så 1387 point ekstra (da de nu giver 1388 per køb). Brokkede mig da jeg jo havde signet op for en deal på 1458 per 100 kr. Svaret er så at det var en fejl og det er kun per køb. Så let skal de ikke komme til at slippe. De har været inde på tilbuddet siden jeg signede op og har ændret point antal de giver per køb til 1388, men indtil i går gav de stadigvæk 1388 point per 100 kr. Det var først i går de ændrede websiden til per køb. Træls at skulle bruge energi og tid på bøvle over sådan noget.
Ville afbestille en award billet til mig og fruen, betalt af hver vor bonuskonto. Nå, jeg kunne så ikke afbestille den, den sagde: Din profil passer ikke bestillingen (ca ordlyd) - sikke noget sludder. Futtede ind på konens konto i stedet - det lykkedes. MEN, jeg har fået pointene retur på kontoen, altså mig der ikke passede min egen profil, men det har fruen ikke som afbestilte. SKIT classic delight.
Nu stikker det da helt af for SKIT med hensyn til at holde styr på pointene: Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal sige... /DSGM #2