En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    660
    Point:
    93
    De funkar nu ;)!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Suuuuuuper søge funktion I har SAS, vil lige chatte med jer:
    Skærmbillede 2017-09-16 kl. 09.56.54.png
    NÅ, jamen så kan jeg vel søge på "kontakt" og så under det menupunkt finde chat:
    Skærmbillede 2017-09-16 kl. 09.56.44.png
    Ja okay, det tætteste "kontakt din turarrangør" - under charter..........Aaaaarrrrrrrrr det tror jeg så ikke er løsningen venner!:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Opgraderede til IOS 11 igår og kan ikke logge på via Safari/google på iPad/iPhone.. har i andre samme problemer?
     
    OIB, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  4. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Ja, jeg har samme problem. Har kørt med betaen i nogle måneder nu, så fremskridt er der ikke sket endnu. Som en "løsning" har jeg valgt at installere SAS appen på min iPad, men det er heller ikke helt det samme.
     
    Henry, PENSIONISTEN og Kristian "Synes godt om dette"
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Takker, men det er da SKIT eller? det er som den bare "hænger"? Alle vil jo nok opgradere til IOS 11, så de må vist hellere fikse det! Det med App er fint nok, men havde brug for, at se på de pointtilbud der er for tiden!

    Det vil så sige, at folk der har Apple og opgraderer er udelukket fra, at komme ind og bruge deres point og bestille rejser, medmindre man bruger App...
     
    Henry, PENSIONISTEN og Christianbp17 "Synes godt om dette"
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ser ud til, at det virker nu, kan logge på min mobil her til aften...
     
    Christianbp17, OIB, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Det her er sjovt - kigger sådan set ikke efter stillingsopslag i Malaga, men en bonus billet.......
    99D6974C-E186-49B8-8784-86D255688217.png
     
    JanFredrik, asf, T4L og 11 andre "Synes godt om" dette.
  8. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Google translate slår til igen..:p:p:p
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  9. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Dagens oggi nog fra SAS' side:
    Leder efter hvornår check-in skranken åbner i Tokyo, og under check-in tider finder man noget som minder om en note i deres hjemmeside programmering eller hvad sådan noget hedder:
    Skærmbillede 2017-09-24 kl. 13.11.43.png
    Hmm regner ikke med jeg som kunde skal læse "FJERN HELE DETTE AFSNIT:GENTAGELSE"
    Nå fandt jeg så det jeg ledte efter? Nej da!!:rolleyes:
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, asf og 7 andre "Synes godt om" dette.
  10. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Og nu også med en eller anden form for disco-lysshow eller hvad vi nu skal kalde det...

    upload_2017-9-26_18-49-52.png
    upload_2017-9-26_18-51-8.png
    upload_2017-9-26_18-52-3.png

    Pludselig kommer der sådan en bølge af pixler på skærmen der bare bliver ved.

    Ja ja, der er efterhånden intet ved SAS' hjemmeside som kan overraske en.


    /DSGM #2
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Wau - det MÅ være en feature - for lille Eivind har netop udtalt:
    "Vi har fått tydelige tilbakemeldinger fra kundene våre at de nye sidene ikke fungerte. Det tror vi nå at vi har fått orden på"
    Som der blev linket til tidligere i dag:
    https://www.dagbladet.no/tema/sas-d...rre-problemer-enn-vi-hadde-forutsett/68720579
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:o_O
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Er der ikke en eller anden der vil sende bud efter "Kolde Eivind" og få lukket SAS....

    De har i hvert fald endnu ikke demonstreret at de har fået styr på sagerne... overhovedet!
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  13. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Hold på hat og point, tag screen dumps, snor bonus dugen fast med sejlgarn, gå i bankboksen med award bestillingerne...
    Skærmbillede 2017-09-26 kl. 22.44.47.png

    SKIT roder med systemet i morgen tidlig - alt kan ske :eek::eek:
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
    Eller #komiskeeivind
     
    PENSIONISTEN, Kristian, obs og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Hold på hat og biletter. Nu får man den her smidt i hovedet når man prøver at finde sine bookinger på hjemmesiden:

    upload_2017-9-28_14-1-12.png

    Hvorfor er DSGM #2 ikke forundret? :rolleyes:
     
    Henry, asf, SimonFraLolland og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Og nu er de også begyndt at rejse tilbage i tiden hos SAS, eller også er bookingperioden for den seneste runde udsalg i Skandinavien blevet uendelig lang (september i år ?)... :rolleyes:

    upload_2017-10-3_18-36-30.png

    Jow jow, SKIT rocks!
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,648
    "Synes godt om" modtaget:
    26,801
    Point:
    113
    Eller 11 måneder lang :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det kunne være en mulighed men man ved det vel strengt taget ikke... :confused::)

    Men okay, skarp kommunikation har SAS jo aldrig været gode til.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Eller 23 måneder....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Er vi enige om SAS, at den er smuttet da I skulle oversætte!?:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Skærmbillede 2017-10-08 kl. 08.23.59.png
    Og hvorfor skal komforten stå på engelsk når resten står på dansk!? Øhh, nå der er så meget man ikke forstår...??

    Nå ja, så virker Mastercard rabatten heller ikke trods den er valgt til.

    Men...ja..

    Skærmbillede 2017-10-08 kl. 08.21.18.png
    Det gør den automatisk på classic.sas.dk - wauu flot.o_Oo_Oo_Oo_O
     

    Attached Files:

    PENSIONISTEN, Henry, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side