En hel dag uden at hjemmesiden virker for SAS? Og andre SK IT udfordringer..

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 8/9/14.

  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det står til og med på en blanding af dansk og engelsk! :confused::eek::rolleyes:

    DSGM #2 bliver professionelt forlegen over at nogen har kunne få sig til slippe sådan et stykke makværk løs til kunderne. Nu er det langt over et år siden at den gik i BETA og fortsat trækkes vi med så massive fejl.

    Vil også stadig fastholde at nogen burde sidde på vand og brød i Sibirien for det her...

    /DSGM #2
     
    Peter F., isolCBflyer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Andre som har problemer med sas.dk eller er det kun her?
    Den er langsom og kommer med fejl ved login...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Nej ikke umiddelbart. Kan logge ind og se mine reservationer som jeg plejer.
     
    Henry og jtraveler "Synes godt om" dette.
  4. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,405
    "Synes godt om" modtaget:
    5,892
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    934
    "Synes godt om" modtaget:
    2,757
    Point:
    93
    Jeg lagde også mærke til, at den normale side (.dk &.no) er skiftet til nyt design. Umiddelbart ligner det en klar forbedring :)
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  6. Kims

    Kims Aktivt medlem

    Beskeder:
    89
    "Synes godt om" modtaget:
    226
    Point:
    33
    Ja, der er da virkelig sket noget. De søgninger jeg har prøvet føles bedre og hurtigere. Meget klar forbedring.

    Jeg bemærker:

    Der er en del tekster på norsk og hvis jeg søger på billetter for point, one way får jeg to MC premium kampagner op, hvor kun den ene giver rabat. T/R har jeg kun en kampagne der giver rabat.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,648
    "Synes godt om" modtaget:
    26,801
    Point:
    113
    Ja det er da ikke beta mere...

    upload_2017-10-26_21-36-30.png

    Den nye side er nu oppe i DK og SE. NO kom på for nogle dage siden.

    Der er en del tekst på DK siden, som er SE så de er ikke helt klar mere. Men den er da blevet noget mere brugervenlig.

    Mon ikke dette var grunden til at dagens SAS NoN ikke lige blev til noget - vi fik priserne fra SAS og alt var klart - lige indtil kl 18:00 hvor vi fik at vide der var tekniske problemer.
     
    Kenneth K, Henry og Peter F. "Synes godt om dette"
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    NON = Now Or Never.

    Denne gang blev det altså "Never":(
     
    Grisefod, alexanderln, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN VIP medlem

    Beskeder:
    1,598
    "Synes godt om" modtaget:
    6,843
    Point:
    113
    Måske en god ide at EBD´erne checker deres point. Jeg talte netop med SAS Customer Service, som pludselig siger, hov dine point er sat til at udløbe. Hun sørgede så for at det blev rettet.
     
    Kenneth K, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Hvor kan man se udløbet?
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Fløj med SAS for en uge siden - men kan stadig ikke se pointene på min konto. Skulle det ikke gå hurtigere?
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  12. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,110
    "Synes godt om" modtaget:
    4,742
    Point:
    113
    Du logger på din profil. I det øverste venstre hjerne står dine point. Hvis der ikke står noget udløbsdato, så udløber de ikke. :)
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Fint, så udløber de ikke :D
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  14. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN VIP medlem

    Beskeder:
    1,598
    "Synes godt om" modtaget:
    6,843
    Point:
    113
    På "flysas.com", den bruger jeg en gang imellem.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,618
    "Synes godt om" modtaget:
    4,657
    Point:
    113
    Tjoo, mine to mandags flyvninger var allerede på igår.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,567
    "Synes godt om" modtaget:
    13,147
    Point:
    113
    Ja, så har jeg en ny oplevelse med SKIT.
    • Logger ind på min profil på www.sas.dk
    • Køber en billet med SAS (fra CPH til WAW)
    • Flyver
    Men kommer pointene ind på min EB konto? Nejda.

    14 dage efter rejsen må jeg så efterregistrere min rejse med SAS. Må også lige registrere en rejse med LOT, der er købt på www.lot.com (hvor jeg også har registreret mit EB-nummer. Men af en eller anden grund, får jeg heller ikke point for denne rejse),

    Fortsætter umiddelbart derefter til min pointoversigt på www.sas.dk. Og nu står pointene for begge rejser på kontoen. Mindre end 2 minutter efter jeg har efterregistreret.

    Skal jeg græde over, at pointene ikke kom ind på min konto i første omgang - eller glæde mig over, at de står på kontoen umiddelbart efter jeg har efterregistreret dem?
     
    THammer, Claus Heine, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Og alt imens "Komiske Ejvind" drømmer store drømme om at blive et luksusbrand med limousineservice og åbner lounges med gym osv, så klarer SAS ikke de mest basale IT-operationer og medarbejderne i kundeservice bliver mere og mere gråhåret. Jeg talte med en af dem den anden dag og han var bestemt ikke imponeret.

    Tja, jeg ved ikke, skal man skal grine eller græde...?
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
    For at undgå der går for meget SAS bashing i den, vil jeg faktisk sige at SAS kundeservice håndterer mine forespørgsler glimrende. Det er ikke altid at jeg får det som jeg vil have det, men det er ikke kundeservice der skal bebrejdes, men dem der lave reglerne.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jojo, det var bestemt heller ikke sådan ment. Jeg har heller intet at udsætte på de som sidder i kundeservice (oftest i hvert fald, enkelte gange har jeg dog ikke været imponeret). Det gik mere på SAS og SKIT's kompetencer mht. at udvikle og vedligeholde IT. Jeg fik i hvert fald bekræftet det indtryk, at når de skruer i et hjørne så går det i stykker i et andet hjørne.


    /DSGM #2
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,973
    "Synes godt om" modtaget:
    7,527
    Point:
    113
    Enig
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side