Læste denne sætning for nogle år siden (frit efter hukommelsen): Medarbejderne er meget kompetente, men jeg er ikke altid enig i deres afgørelser. Den omtalte organisation var det engelske skattevæsen.
Jeg synes nu det er en klar forbedring i forhold til "gamle" dage hvor de sad i...var det Bangkok? Man skulle også sende et scan af sit boarding pas. Dette kunne tidligst gøres 21 dage efter rejsen var afsluttet og hele processen kunne nemt tage måneder. Men ok det var de gode samle dage....
Amen! Eller måske endnu endnu bedre: Stående i receptionen uden for en af de lounges som SAS kunder ikke længere har adgang til, mens alle andre *A kunder defilerer forbi. Der kunne han så stå og indtage pulversuppe fra en paptallerken. /DSGM #2
Nu står der så som topnyhed netop nu på DN.no at Ejvind Roald har sagt. op og fortsætter hos Altor financial ,a dem der solgte Ow bunkers til børsnotering inden krakket.
Underligt at det ikke står på SAS hjemmeside ej heller under newsroom eller investor relations; jeg troede at det skulle offentliggøres når et vigtigt medlem af direktionen i et børsnoteret selskab fratræder herunder "nyheder" på IF
https://ekstrabladet.dk/ferie/sas-risikerer-boede-hjemmeside-dumper-paa-20-ud-af-28-omraader/6945250 Kommer ikke som nogen overraskelse for os herinde
"Men man kan ikke afslutte kagen, før man har lavet bunden, så det tager lidt tid, siger Knut Morten Johansen, pressechef for SAS i Norge, til det norske medie." Et tip: Næste gang så vent med at servere kagen til I har lavet bunden!!
Hvad har SAS egentlig styr på? Den 5 januar skal jeg som EBG medlem flyve til ARN og videre til Sydafrika. På hjemmesiden kan jeg se, at jeg har adgang til lounge, men de tilbyder stadig at sælge mig en en lounge adgang. Til gengæld, så har jeg som EBG ikke mulighed for at vælge sæde. Endnu værre, så står det til højre på siden, at SAS appen har vundet priser. Er der nogen, som kan bekræfte dette?
Du kan først vælge sæde når billetten er udstedt - så først når dit ticket-nummer er registreret er det muligt.
Det har været ret stille i denne tråd, men jeg kan ikke lade være med at puste lidt liv i den men denne tweet jeg faldt over i dag:
Så er de tilbage i IT cirkus manegen: Eller er jeg den eneste som pludselig ikke kan logge ind på min SAS konto her til aften??
Havde selv store problemer ved middagstid. Kunne ikke se min booking eller noget der krævede login in