Erfaringer med Avis

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Kristian, 15/7/15.

  1. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Kenneth K, Henry og RasmusH "Synes godt om dette"
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,777
    Point:
    113
  4. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    AVIS: MXP
    Bookede: Group C
    Udleveret: group D - Seat Arona, diesel
    Lejeperiode: 1 dag i sept 2018
    Status: Preferred
    Upgrade: De havde opgraderet uden at jeg bad om det, som jeg har prøvet før i IT. Jeg er blot preferred medlem.

    Pick up og aflevering er super nemt! Nøglen ligger i bilen når man henter. Ingen besøg ved skranken.
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  5. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Den gælder 1 år, derefter skal du optjene status.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,777
    Point:
    113
    ØV. :(:(:(
     
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hej gode AVIS-folk. Er der nogen som ved, hvordan diverse statusniveauer fungerer sammen med minilease? Altså, om man f.eks. også får ekstra chauffør inkl. som Preferred Plus ved minilease?

    Jeg har rimelig årlig erfaring med kundeservice omkring minilease, så jeg ville lige høre om nogen havde konkret erfaring inden jeg ringer til dem igen. Google har ikke lige været min ven.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    AVIS: ORD
    Bookede: Group G fx Ford Taurus
    Udleveret: Group G - Chrysler 300
    Lejeperiode: 3 dage i september 2018
    Status: Preferred
    Upgrade: Da vejret var fint, havde jeg tænkt mig at upgrade til en convertibel i skranken. Det kunne jeg ikke, fordi bilen var allerede blevet allokeret til mig. Upgrade skulle jeg tilsyneladende have foretaget gennem AVIS-app'en på forhånd. Imidlertid er det ikke alle mine AVIS-bookinger gennem Eurobonus, der figurerer i app'en, selvom jeg opgiver Preferred-nummer. Nogle der har oplevet lignende og har fundet en løsning?
    Øvrige forhold: 1) Booket under 7.500-point kampagne i foråret, og pointene kom få dage efter endt billeje. Positivt. 2) Knap så positivt var til gengæld, at den bil, jeg blev udstyret med, ikke havde en I-Pass transponder installeret. Selvom det fremgår af AVIS' hjemmeside, at alle biler i Illinios er udstyret med denne. Det fandt jeg først ud af, da jeg afleverede bilen. Her fik jeg at vide, at det var forbi, at bilen ikke tilhørte ORD-flåden men var udlånt fra Georgia (hvor bilen også var indregistreret). På spørgsmålet om, hvor jeg ikke var blevet oplyst dette ved afhentning, lød svaret: "Everyone knows that!" (eller med andre ord: Dumme turist!). Men bare rolig, jeg ville automatisk blive faktureret for tolls. "No need to worry". Siden har jeg fået regningen, og den lyder på knap $22 mere end hvis jeg havde fået en bil med I-Pass transponder installeret, da jeg har måtte betale en "afgift" til de statslige trafikmyndigheder for manuel opkrævning af tolls. Jeg har afskrevet de ekstra dollars og betalt min regning - og er blevet en erfaring rigere. Fint at Preferred-status betyder hurtigere proces, når bil skal afhentes. Men de kunne godt have brugt 5 sekunder på at fortælle, at bilen ikke havde en transponder. Det havde været god kundeservice.
     
    Claus Heine, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  9. MrJensen

    MrJensen Aktivt medlem

    Beskeder:
    71
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    AVIS: Split lufthavn, Kroatien
    Bookede: Group D fx Peugeot 308
    Udleveret: Group E - Skoda Octavia manuel
    Lejeperiode: 10 dage i september 2018
    Status: Presidents
    Havde håbet på bedre opgradering, men Octavia var i bund og grund super fint da den havde dejlig stort bagagerum til bagage fra 4 pers.
     
    Claus Heine og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Havse

    Havse VIP medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    283
    Point:
    53
    For de af jer der venter på President Circle upgrade på baggrund af EBD, så skal i nok have fat i Avis hvis ikke status upgrade allerede er gået igennem.

    Fra Avis - "it seems like the automatic updates did not go through all the time", og de laver en manuel workaround.

    Aka - hvis ikke det allerede er sket, kommer det nok ikke til at ske automatisk. Jeg har skrevet med [email protected]
     
    PeterA, RasmusH, DanielBahn og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    AVIS: MXP
    Bookede: Group F (Jeep Renegade)
    Udleveret: group K - Renault Grand Scenic, diesel 7 pers med navi mm.
    Lejeperiode: 6 dage i okt 2018
    Status: Preferred
    Upgrade: De havde opgraderet uden at jeg bad om det, som jeg har prøvet før i IT. Jeg er blot preferred medlem.

    Pick up og aflevering er super nemt! Nøglen ligger i bilen når man henter. Ingen besøg ved skranken.

    P Huset som Avis plejer at bruge er under ombygning, så pick up og return sker på p plads lige uden for terminalen. Derfor ligger nøglen ikke blot i bilen som normalt.
     
    T4L, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"
  12. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Kan se af sas.dk, at man skulle blive Avis plus i et år, hvis man er EBS. Ikke noget der sker automatisk, så skal man mon bare skrive til Avis?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det burde have sket automatisk, men jeg ved, at det ikke er sket for alle, mig selv inklusiv.

    Fik intet svar ved at skrive, brugte så en time på telefonen med diverse ubrugelige medarbejdere hos AVIS indtil jeg fik en databasemand i røret. Han var faktisk den eneste der både kendte til kampagne og vidste hvad han skulle gøre :eek::D

    Når man slår numre op på AVIS' hjemmeside, er der intet som hedder "kundeservice". Men du skal trykke dig ind på "afsluttede lejemål" selvom du ikke har noget afsluttet lejemål men bare gerne vil tale med en fra kundeservice.

    Da der så endelig kom hul igennem, så skal det siges de gjorde meget for at fremrykke processen så jeg kunne bruge min nye status straks.
     
    MaHA, Henry, PeterA og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Hvordan/hvorhenne knytter man sit EBB til AVIS?

    Edit: fandt det selv http://www.avisworld.com/avisonline/gb/avis_ams_partners1.nsf/c/eurobonus+avispreferred
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Har efter møgen besvær med Avis Kundeservice fået status som President's Club. Det tog kun en måned.

    Nu ser jeg følgende på min status:
    Orker næsten ikke at ringe til dem for at spørge om min status kun gælder til udgangen af feb. Skulle den ikke gælde i et år? Har haft 4-5 kundeservicemedarbejdere i telefonen og de magter nærmest INTET.

    Hvordan er det for jer?
     
    Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Åhhhh nu bliver jeg helt træt! Jeg tør næsten ikke se hvornår mit nye niveau gælder til.... men jeg kan faktisk slet ikke finde ud af at finde det :rolleyes::eek: hvor ser jeg det henne med datoen?
     
    PeterA, Henry og DanielBahn "Synes godt om dette"
  17. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Jeg bruger linket secure.avis-europe.com > Efter login > Klik "View Statement" og her fremgår din Anniversary Date.
     
    Hof og Henry "Synes godt om" dette.
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Kan jo være det løber til det næste jubilæum?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Havse

    Havse VIP medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    283
    Point:
    53
    Også februar her - men - jeg vil nu tage det meget køligt, og først se hvad der rent faktisk sker på det tidspunkt ..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Csiems

    Csiems Aktivt medlem

    Beskeder:
    45
    "Synes godt om" modtaget:
    184
    Point:
    33
    Deler lige et par erfaringer med 4 Avis billejer i år - alle under den kampagne, der gav 10.000 bonuspoint.
    Fungerer fint med Avis Preferred.
    Bilerne er klar og i orden, og man slipper for "salgsgas".
    En ting har jeg været utilfreds med i Island og i Vancouver - de trak beløbet i DKK til overkurs, i stedet for at jeg kunne betale i lokal valuta. Selv om de skrev, at man havde fået valget - og på kvitteringen var en lang tekst om, at man ikke kunne klage over dette.
    Jeg fik ikke valget - i Canada kostede det mig 140 kr i dårlig kurs - ikke meget, men irriterende at blive "bøffet" :(
    Overordnet er jeg nu fint tilfreds med Avis.
     
    SophieHendriksen, Claus Heine og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side