Erfaringer med Avis

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Kristian, 15/7/15.

  1. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93

    Hvor lang tid gik der før pointene kom? Afsluttede mit leje for 7 dage siden og har ikke set nogen point endnu...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    598
    "Synes godt om" modtaget:
    1,827
    Point:
    93
    Jeg oplever “typisk” at der går mellem 10-14 dage inden pointene kan ses på kontoen ;)
     
    MatthiasWagner, Claus Heine og Henry "Synes godt om dette"
  3. Csiems

    Csiems Aktivt medlem

    Beskeder:
    45
    "Synes godt om" modtaget:
    184
    Point:
    33
    Husker det som en uge - det er pænt hurtigt. De bogføres på den dato, hvor man hentede bilen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Avis og SAS har igen deres kampagne med gratis lejebil i en uge, ved bookning af tur for min. 2 personer til SFO eller LAX i løbet at November. Man kan rejse fra 1/1 - 30/6. Gælder dog ikke i påsken:

    https://www.sas.dk/tilbud/flydrive/
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,193
    "Synes godt om" modtaget:
    6,487
    Point:
    113
    Mon Avis har outsourced deres systemer til SKIT? Jeg bliver i hvert fald meget træt af computere...

    Jeg forsøger, at annulere en bestilling, men:
    Screenshot 2018-11-03 at 16.13.26.png
    Efter et par gange, måtte jeg nok give op, og sende en besked om at få det gjort manuelt, men:
    Screenshot 2018-11-03 at 16.14.38.png
    Nå, så har de vundet et opkald til kundeservice, hvis det ikke kan være anderledes :oops:
     
    Kenneth K, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  6. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    De har vidst haft problemer hele ugen.. har flere gange prøvet at reservere en bil, men fik forskellige fejl... så fik sixt æren i stedet..
     
    Kenneth K, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Fik kun 1000 point for en leje i oktober som var booket under en af deres mange 10.000 point kampagner i august.
    Skrev til dem via en retroclaim formular, men der kunne jeg ikke skrive at det de restenrende 9000 jeg manglede. Gravede en mail adresse frem her fra siden, autosvar om de ville vende tilbage indenfor 10-15 dage - ingenting. Ringede ind til dem tirsdag. Nå det ville de sørge for - der kunne gå op til 4 uger før de stod på min konto. :eek:
    Nå der gik to dage og de kom så her til morgen.
    Skærmbillede 2018-11-08 kl. 08.58.49.png
     
    Henry, clager, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    875
    "Synes godt om" modtaget:
    2,584
    Point:
    93
    Synes også deres kundeservice er ret tunge at danse med. Jeg har været igennem en korrespondance ang point for en billeje i San Diego i sommer, hvor jeg ikke fik de point jeg var berettiget til. De skrev flere gange, at jeg ikke opfyldt betingelserne og flere gange måtte jeg skrive de samme ting tilbage til dem som dokumentation. Har netop for et par uger siden fået mine manglende 5000 point, men har ikke modtaget svar fra deres kundeservice. Det gode ved avis er, at når først de sender pointene så får man dem ret hurtigt. Normalt går der kun er par dage.
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    AVIS: DXB
    Bookede: B
    Udleveret: K
    Lejeperiode: 11 dage i oktober 2018
    Status: Preferred Plus
    Upgrade: Ja, automatisk.

    Hooold nu op, det er ikke meningen, det skal være nemt i DXB! Udgangspunktet er, at man kan gå fra terminalen til AVIS, super fedt - skiltningen er dog så dårlig, at jeg er helt sikker på vi havde tåget rundt der i lang tid hvis ikke @Kristian havde både advaret og postet billede herinde om hvordan man fandt det.

    AVIS "kontoret" minder mere om et lille skur, som de deler med alle de andre udlejningsselskaber.

    Alt er meget manuelt, så forbered dig på en god halv time eller mere selvom alt er booket på forhånd og du har status. Ikke noget med blot at hente en kuvert.

    Derudover ingen problemer og alt fungerede fint.
     
    Kristian, DanielBahn, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    AVIS: AGP Malaga Apt
    Bookede: Group C (Seat Leon)
    Udleveret: Group E - Audi Q2 1.4 Automatic
    Lejeperiode: 5 dage, december 2018
    Status: President's Circle
    Forsøgte at bruge den særlige kupon til ekstra upgrade for EBG-EBD, men fyren ved skranken, syntes jeg skulle gemme dem til en anden gang :) Jeg var også ganske fint tilfreds med Audi Q2'eren.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    For en gangs skyld fik jeg booket under en kampagne, så der skulle gerne tikke 10.000 + 5.000 EB point ind på mutters konto efter vores skiferie i USA. Passede perfekt med 10 dage i Colorado og derefter et par dage i Californien.
     
    clager, THammer, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    'Særlig kupon'? o_O Hvad går det ud på?
     
    CHIP "Synes godt om" dette.
  13. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,414
    "Synes godt om" modtaget:
    12,860
    Point:
    113
    Guld og Diamant medlemmer kan få en gratis opdatering. Se nederst på denne side: http://www.avisworld.com/eurobonus-dk

    Linket til kuponen virker ikke lige nu - måske en tilbuddet udløbet?
     
    SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,122
    "Synes godt om" modtaget:
    8,172
    Point:
    113
    Linket virker for mig, men har tidligere haft problemer med det. Men det gælder til 31/12/19
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Kan man stacke voucher upgrade med Avis president circle?
     
    Henry og CHIP "Synes godt om" dette.
  17. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Ja, det kan du godt, men da jeg i Malaga kom hen til skranken og jeg viste ham voucheren, så sagde han til mig, at han synes jeg skulle gemme den en anden gang, for jeg var allerede blevet upgradet til en Audi Q2 Automatic. Og den var jeg ganske godt tilfreds med :):cool:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,414
    "Synes godt om" modtaget:
    12,860
    Point:
    113
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det er nu AVIS denne gang, men det gør ikke spørgsmålet mindre relevant:mad:.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side