Erfaringer med Avis

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Kristian, 15/7/15.

  1. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    867
    "Synes godt om" modtaget:
    2,549
    Point:
    93
    Nogen der har erfaringer med at ændre en billeje booket under kampagne? I mit tilfælde vil jeg egentlig blot forlænge en eksisterende leje med en enkelt dag, men hvis jeg foretager en ny booking bliver det jo med 3000 point frem for de 5000 da jeg bookede i januar...
     
    Henry og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  2. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Lidt afhængigt af om det er midt i peak season, ville jeg nok tage den ved skranken når jeg afhentede bilen.
     
    Henry, Bekgaard og Jeblin "Synes godt om dette"
  3. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Jeg har ændret rentals flere gange før, jeg plejer dog lige at lave en ny tentativ booking først for at se hvad prisen bliver med mine opdaterede planer. Men hvis pris ser ok ud for dig, vil jeg ikke have nogen problemer med at ændre din eksisterende booking. Bare husk at gøre det via det link, hvor du også bookede bilen oprindeligt.

    Risikoen ved at vente, til du står ved skranken er, at prisen er gået op eller bilen ikke er tilgængelig en dag ekstra. Alternativt ring til rental office og spørg.
     
    Bekgaard, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"
  4. Nikolaj_H

    Nikolaj_H Nyt medlem

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    Er der nogle der har erfaring med om "dobbelt" opgradering med Avis? Er Eurobonus Gold + Avis President.. Begge ting giver en gratis upgrade så vidt jeg kan læse mig til, men er der nogle, der har oplevet det i virkeligheden?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg prøvede at bruge voucheren i forrige uge i MUC, men fik at vide den hjalp ikke da jeg allerede fik dobbelt opgradering som PC... Han sagde så han alligevel gav mig 3-klassers opgradering, ingen anelse om det passer (passat->A6)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Nikolaj_H

    Nikolaj_H Nyt medlem

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    Venter spændt og ser hvad der sker. Skal en tur til Nice med familien i ugen efter påske og har booket en bil gennem Avis. Har dog taget chancen og booket mindre end vi egentlig har brug for - første gang vi rejser med vores lille ny så barnevogn etc. gør, at en VW Polo eller ligende ikke nødvendigvis er stor nok.. Stay tuned :)
     
    clager "Synes godt om" dette.
  7. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Hejsa, jeg er nysgerrig for om I har de samme udfordringer med Avis som jeg har. Jeg er President via EB diamant statusmatch. Jeg oplever dog nogle udfordringer med login.

    Jeg kan fint logge ind på avis.co.uk
    Jeg kan ikke logge in på avis.com (amerikanske side)
    Jeg kan logge ind på avis app på min ipad efter rigtig mange forgæves forsøg
    Jeg kan ikke logge ind på avis app på min android, jeg har nulstillet password rigtig mange gange uden held.

    Det virker som om der er forskellige systemer EMEA/US og logins. Oplever i det samme? Er der nogle der gider prøve logge ind via avis.co.uk og avis.com?

    Jeg er mest nervøs for at jeg har en EMEA account og når jeg kommer til USA til sommer at de ikke er klar over min President status.
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  8. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Kan ikke finde det nu, men tidligere stod der ret klart, at status kun gælder for EMEA. Man kan da håbe på, at de har ændret praksis.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Mortenmol

    Mortenmol Medlem

    Beskeder:
    27
    "Synes godt om" modtaget:
    93
    Point:
    13
    Der er forskellige systemer hos AVIS i EMEA og USA, dvs. man kan formentligt ikke logge ind samme sted.
    Du kan ikke statusmatche hvis du har en US acoount, det kræver en EMEA account.
    Jeg har optjent min status med Avis (17 billejer hos dem de sidste 8 mdr) og bliver altid anerkendt i USA, dog med varierende succes, men for det meste ganske godt...
    I Canada opgraderede de mig fra en standard bil til en ny X3 i en uge, og normalt får jeg Tahoes og Ford Explorer i USA.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,472
    Point:
    93
    Ja det lader til, det er dog underligt at systemerne er så forskellige at jeg ikke engang kan logge ind i deres app på android.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Der er gode rabatter i dag! Op til 4 gange normalprisen :)

    Screenshot 2019-04-05 at 13.17.26.png
     
    Kenneth K, Henry, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Spændende måde at få folk til at købe på med det samme :)
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Et enkelt spørgsmål: Jeg er kommet til at reservere 2 biler i samme week-end (naturligvis via SAS-siden for at få bonuspoint). Kunne ikke slette den ene reservation via min side hos AVIS. Har derfor ringet til AVIS for at slette reservationen. Men det kunne ikke lade sig gøre, da den var foretaget via SAS medlemsside. Medarbejderen henviste til SAS.

    Andre, der har oplevet det?
     
    Henrik Olsen og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  14. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    Nej, har altid kunnet afbestille via AVIS web-side eller APP.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  15. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det lyder da som en gedigen søforklaring!o_O
    Som at høre Thomas Borgen sige "vi kunne ikke stoppe hvidvaskningen i Tallin, for overførslerne blev lavet via netbank":eek:
    Selvfølgelig kan AVIS slette en reservation, uanset hvilken kanal der er brugt til at etablere reservationen. At påstå andet må være enten inkompetence eller en overspringshandling.

    HUACA - er det ikke sådan det hedder?
     
    Senest redigeret: 14/4/19
    Henrik Olsen og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  16. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Betalte du bestilingen med det samme? I så fald er den ikke refunderbar. De ændrede reglerne for nogle måneder siden.
     
    Henrik Olsen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  17. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Lyder som en mere rationel forklaring..
     
    Henrik Olsen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Nej, jeg betaler på kontoret, når jeg afleverer bilen.
     
    RasmusH, Henrik Olsen og Bekgaard "Synes godt om dette"
  19. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Booket en bil i C-klasse i 4 dage + 30 min som krævet i den seneste kampagne fra AVIS der skulle give 5000 EB points.
    Fra fredag til tirsdag.
    Havde for en måned siden statusmatchet til højeste level hos dem og ved ankomst stod der også en Chrysler 300 klar, forespurgte hos en venlig AVIS medarbejder om der mon var en Mustang ledig. Han forsvandt og kom efter 5 min kørende tilbage med en hvid 2019 Mustang GT 5L
    Fin service og ingen meromkostninger.
     
    asf, DanielBahn, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  20. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Jeg havde voldsomme problemer med at slette en Avis-reservation i sidste uge. Den var også booket via avisworld.com/eurobonus.

    Til sidst lykkedes det, da jeg loggede på den amerikanske Avis-side og indtastede mine reservationsoplysninger dér. Efterfølgende kunne jeg se på min danske Avis-profil, at reservationen var annulleret.

    Bøvlet.
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.

Del denne side