Nogen der har erfaringer med at ændre en billeje booket under kampagne? I mit tilfælde vil jeg egentlig blot forlænge en eksisterende leje med en enkelt dag, men hvis jeg foretager en ny booking bliver det jo med 3000 point frem for de 5000 da jeg bookede i januar...
Lidt afhængigt af om det er midt i peak season, ville jeg nok tage den ved skranken når jeg afhentede bilen.
Jeg har ændret rentals flere gange før, jeg plejer dog lige at lave en ny tentativ booking først for at se hvad prisen bliver med mine opdaterede planer. Men hvis pris ser ok ud for dig, vil jeg ikke have nogen problemer med at ændre din eksisterende booking. Bare husk at gøre det via det link, hvor du også bookede bilen oprindeligt. Risikoen ved at vente, til du står ved skranken er, at prisen er gået op eller bilen ikke er tilgængelig en dag ekstra. Alternativt ring til rental office og spørg.
Er der nogle der har erfaring med om "dobbelt" opgradering med Avis? Er Eurobonus Gold + Avis President.. Begge ting giver en gratis upgrade så vidt jeg kan læse mig til, men er der nogle, der har oplevet det i virkeligheden?
Jeg prøvede at bruge voucheren i forrige uge i MUC, men fik at vide den hjalp ikke da jeg allerede fik dobbelt opgradering som PC... Han sagde så han alligevel gav mig 3-klassers opgradering, ingen anelse om det passer (passat->A6)
Venter spændt og ser hvad der sker. Skal en tur til Nice med familien i ugen efter påske og har booket en bil gennem Avis. Har dog taget chancen og booket mindre end vi egentlig har brug for - første gang vi rejser med vores lille ny så barnevogn etc. gør, at en VW Polo eller ligende ikke nødvendigvis er stor nok.. Stay tuned
Hejsa, jeg er nysgerrig for om I har de samme udfordringer med Avis som jeg har. Jeg er President via EB diamant statusmatch. Jeg oplever dog nogle udfordringer med login. Jeg kan fint logge ind på avis.co.uk Jeg kan ikke logge in på avis.com (amerikanske side) Jeg kan logge ind på avis app på min ipad efter rigtig mange forgæves forsøg Jeg kan ikke logge ind på avis app på min android, jeg har nulstillet password rigtig mange gange uden held. Det virker som om der er forskellige systemer EMEA/US og logins. Oplever i det samme? Er der nogle der gider prøve logge ind via avis.co.uk og avis.com? Jeg er mest nervøs for at jeg har en EMEA account og når jeg kommer til USA til sommer at de ikke er klar over min President status.
Kan ikke finde det nu, men tidligere stod der ret klart, at status kun gælder for EMEA. Man kan da håbe på, at de har ændret praksis.
Der er forskellige systemer hos AVIS i EMEA og USA, dvs. man kan formentligt ikke logge ind samme sted. Du kan ikke statusmatche hvis du har en US acoount, det kræver en EMEA account. Jeg har optjent min status med Avis (17 billejer hos dem de sidste 8 mdr) og bliver altid anerkendt i USA, dog med varierende succes, men for det meste ganske godt... I Canada opgraderede de mig fra en standard bil til en ny X3 i en uge, og normalt får jeg Tahoes og Ford Explorer i USA.
Ja det lader til, det er dog underligt at systemerne er så forskellige at jeg ikke engang kan logge ind i deres app på android.
Et enkelt spørgsmål: Jeg er kommet til at reservere 2 biler i samme week-end (naturligvis via SAS-siden for at få bonuspoint). Kunne ikke slette den ene reservation via min side hos AVIS. Har derfor ringet til AVIS for at slette reservationen. Men det kunne ikke lade sig gøre, da den var foretaget via SAS medlemsside. Medarbejderen henviste til SAS. Andre, der har oplevet det?
Det lyder da som en gedigen søforklaring! Som at høre Thomas Borgen sige "vi kunne ikke stoppe hvidvaskningen i Tallin, for overførslerne blev lavet via netbank" Selvfølgelig kan AVIS slette en reservation, uanset hvilken kanal der er brugt til at etablere reservationen. At påstå andet må være enten inkompetence eller en overspringshandling. HUACA - er det ikke sådan det hedder?
Betalte du bestilingen med det samme? I så fald er den ikke refunderbar. De ændrede reglerne for nogle måneder siden.
Booket en bil i C-klasse i 4 dage + 30 min som krævet i den seneste kampagne fra AVIS der skulle give 5000 EB points. Fra fredag til tirsdag. Havde for en måned siden statusmatchet til højeste level hos dem og ved ankomst stod der også en Chrysler 300 klar, forespurgte hos en venlig AVIS medarbejder om der mon var en Mustang ledig. Han forsvandt og kom efter 5 min kørende tilbage med en hvid 2019 Mustang GT 5L Fin service og ingen meromkostninger.
Jeg havde voldsomme problemer med at slette en Avis-reservation i sidste uge. Den var også booket via avisworld.com/eurobonus. Til sidst lykkedes det, da jeg loggede på den amerikanske Avis-side og indtastede mine reservationsoplysninger dér. Efterfølgende kunne jeg se på min danske Avis-profil, at reservationen var annulleret. Bøvlet.