Erfaringer med Avis

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Kristian, 15/7/15.

  1. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Hurray! Justintime - skal bruge en bil 1 uge fra d. 20/10. Tak for headsup. :)
     
    Henry og CHIP "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Havde lejet bil 5 dage i MEM, ankom 2 timer forsinket, grundet aflyst fly (de havde flynummer i reservationen) og de havde så allerede lavet lejekontrakten, hvilket burde have været fint.
    Jeg havde dog en kupon fra EBD eventet, der skulle give 10.000 EB point, men den kunne de ikke indtaste nu, og de anbefalede at jeg ringede til kundeservice, hvilket jeg brugte 20 min på i 35 graders varme, men der var ingen ting at gøre. Jeg havde jo allerede kontrakten (selvom jeg ikke havde kørt fra udlejningsstedet), så ingen point til mig.

    Derudover mener Avis at sagen er afsluttet, at de har trukket mig i DKK med 4% gebyr, i stedet for EUR i Tyskland 4 gange. Jeg har siden februar sendt adskillige mails, ringet, brugt kontakt formular og opsøgt dem til EBD eventet. Deres første melding har hver gang været at jeg er blevet trukket i EUR, hvilket er forkert. Derefter siger de at der ikke er noget at gøre, og den sidste kommunikation sagde de bare at det var rigtigt jeg var blevet opkrævet i DKK og de havde afsluttet deres undersøgelse. De mente lejekontrakten (som siger jeg vil blive trukket i EUR) vil være bevis nok til at de vil få ret hvis jeg lavede en indsigelse. Sagen ligger hos SEB nu, så det må tiden vise.
    Til EBD eventet fik jeg et kort med en mail adresse jeg kunne skrive til. Eneste problem er at når man skriver til den addresse får man at vide der er en DNS fejl for det domæne, så det dur ikke...

    Når det er sagt, så er jeg generelt ret glad for Avis og jeg kan uden problemer opretholde mit Presidents Club niveau hvis de tager sig lidt sammen, men de har virkeligt nogle issues de burde tage seriøst.
     
    DanielBahn, SophieHendriksen, CHIP og 5 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Har lige lejet bil hos Avis i Danmark. Gruppe C, 4 dage (fra lørdag til onsdag). Med 300 km. Og det giver 10.000 eurobonus point (kampagnen fra Diament eventet). Lejemålet koster 930 kroner.:D:D:D

    Jeg har højeste status hos Avis preferred, så regner med en opgradering. ;)
     
    Kristian, Ulrik, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Over weekenden resulterer det ofte i dobbelt-upgrade, ifølge betingelserne og også mine egne erfaringer, så held og lykke!
     
    DanielBahn, Nicki Lolk Sørensen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Besvarede en feedback-mail fra Avis om min seneste oplevelse i Madrid. Var ikke specielt tilfreds, hovedsagligt fordi de havde ret lange ventetider ved både hentning og aflevering. Da jeg afleverede fik jeg også først en regning på over dobbelt end den aftalte pris. Kunne heldigvis pege på kontrakten, der viste den gamle pris. Men det tog en del tid, at få rettet. Desuden havde jeg i forvejen valgt en bil i appen, som jeg dog alligevel ikke fik udleveret.

    Må men, jeg gav dem ikke særlig god score. Her et par dage senere, fik jeg så en mail fra dem:

    Lidt overrasket over, at de rent faktisk reagerer, men god stil i mine øjne.
     
    SophieHendriksen, Henry og Thorbjoern "Synes godt om dette"
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Nu viste det sig at være første week-end i efterårsferien. Så det blev ingen upgrade (jeg opfatter i hvert fald ikke en Renault Clio som en upgrade). Men det er jo også ligegyldigt, når jeg denne gang ikke har haft brug for noget større.
     
  7. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Endelig!

    Avis har nu udskiftet den håbløst bedagede Eurobonus-brandede hjemmeside og skabt en ny og mer moderne side.

    Adressen er stadig den samme: http://avisworld.com/eurobonus (redirectes til ny adresse)

    /DSGM #2
     
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Hurra - og nu ser det også ud til, at jeg kan booke en bil til i morgen. Tidligere skulle bilerne reserveres 2 døgn før afhentning.
     
    Thorbjoern, Kristian, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Csiems

    Csiems Aktivt medlem

    Beskeder:
    45
    "Synes godt om" modtaget:
    184
    Point:
    33
    Når jeg klikker på linket - også det i tråden herover, så står der:

    Sorry, this page does not exist.

    ?????
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Csiems og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Csiems

    Csiems Aktivt medlem

    Beskeder:
    45
    "Synes godt om" modtaget:
    184
    Point:
    33
    Tak CHIP, men jeg kommer ind og kan godt leje en bil, men ikke logge mig på. Normalt logger man sig ind med sit Avispreferred nummer....
    Den gamle side var irriterende, men denne gør mig usikker på, om jeg nogensinde vil modtage mine 6000 point.
    Har bestilt to biler i USA fra den gamle side - og det tror jeg på virker....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Kan bekræfte, at den nye side også virker. Jeg har fået mine 6000 point på 2 lejemål. Du indtaster dit EuroBonus nummer - og bliver på den måde linket til din AVIS profil
     
    Csiems og CHIP "Synes godt om" dette.
  13. Csiems

    Csiems Aktivt medlem

    Beskeder:
    45
    "Synes godt om" modtaget:
    184
    Point:
    33
    Tak - men det er mærkeligt, at man ikke bruger sit Avisnummer.
    Nå - bestilte en bil i Tromsø for lidt siden. Da alt var udfyldt, og jeg havde betalt, så var prisen steget 305 kr :-(
    Checkede lige prisen ved en ny søgning, og den var som jeg oprindeligt havde bestilt.
    Meget mærkeligt - fik fat i Avis, der efter lang palaver ændrede prisen til det han "havde på skærmen" - nu var prisen "kun" steget 100 kr i forhold til det bestilte...
    Nå - det næste spændende er så, om jeg bliver trukket for begge beløb :)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  14. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Netop blevet status-matchet (for 3. gang...) hos Avis, denne gang til President's Circle, men i deres Loyalty-afdeling. Så status gælder kun i Europa og mellemøsten, og ikke på vores kommende tur til Miami, hvor der ellers er blevet bestilt en bil.. Det er så okay, for via FB Gold (tak Henrik) får man der gratis ekstra chauffør og en opgradering..
    Men lidt spøjst de har forskellige systemer her og I USA... Sixt har jo lidt det samme, dog er det kun enkelte ting der ikke er gældende i USA/Europa.
     
    jtraveler, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Godt du får gavn af det FB guld kort :)
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Nicolas_

    Nicolas_ Medlem

    Beskeder:
    25
    "Synes godt om" modtaget:
    54
    Point:
    13
    Hvad er FB Gold??
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Flying Blue Gold status :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Pudsigt at Du ikke får anerkendelse i USA af President's Circle. Jeg har også PC fra min tid som Pandion og hver gang jeg bruger Avis i USA får en en pæn stor opgradering. Jeg havde for 2 uger siden en booking på D eller E og endte med en Chevrolet Tahoe.

    Det var en booking på kampagne via SAS/Avis portalen og jeg kan se at der er gået 6.000 point ind helt uden problemer. Det burde vist kun have været 3.000 for jeg havde ikke 6 dages leje, men hvis de gerne vil give ekstra, skal de da have lov til det.
     
    asf, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Tillykke. Nu er det så min tur til at finde ud af, hvorfor jeg ikke har fået kampagnepoint på min tur fra 1. - 6. februar. Der er kommet 1500 point - men resten mangler.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg venter forsat på mine 9000 ekstra point fra en billeje i sommerferien. De har skrevet det kommer - men venter forsat :) Det er lidt "hit or miss".
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side