Spøjst at læse så mange negative oplevelser med Avis. Vi var på en længere rundtur i Canada og USA sidste år, og benyttede Avis på 5 forskellige strækninger med rigtig god succes.
YVR-Whistler: Upgrade en klasse til meget fin og ny Grand Cherokee
Whistler-SEA: Upgrade to klasser til Ford Explorer (ikke helt ny men intet at sætte på hverken interiør eller komfort)
SEA-DEN: Vi fik lov at beholde Ford Exploreren til trods for vi skulle have nedgraderet to klasser. Den "boede" tilfældigvis i Denver! Meget behagelig bil at cruise langt i og et virkelig stort baggerum.
Orlando: Upgrade to klasser til en 2 mdr. gammel Escalade. What's not to like... og ja bare fordi skrankemanden syntes jeg skulle ha' en fed bil og vi havde for meget baggage til en convertible
IAD: Eneste sted vi ikke fik en upgrade. Det "kunne" han ikke, altså skrankemanden. Jeg tror egentlig, at han gerne ville. Biludlejning ligger virkelig langt fra check-in, så da vi afleverede fik de lidt ondt af os, vi havde 6 kufferter, 4 stk. håndbaggage, en autostol og et barn (det gik ham manden lidt i panik over), så de tilbød at køre os over til check-in i stedet for vi skulle ud med alt baggagen og tage en bus. Det havde de vist en god lille sideforretning med, men det var nu en stor lettelse, så helt fint med mig at stikke ham et par $$ for det
Click to expand...